news-background
news-background

ریبوت سریال Fresh Prince of Bel-Air با تهیه‌کنندگی «ویل اسمیت» ساخته می‌شود

«ویل اسمیت» و «مورگان کوپر» با همکاری یکدیگر سریال کمدی محبوب «شاهزاده جدید بل-ایر» (دانلود سریال The Fresh Prince of Bel-Air با لینک مستقیم)‌ شبکه‌ی ان‌بی‌سی را بازسازی می‌کنند. «بل-ایر» جدید که از تریلر پربیننده‌ی کوپر در یوتیوب الهام گرفته خواهد شد، برداشتی درام از کمدی محبوب دهه‌ی ۹۰ خواهد بود که اسمیت را به یک ستاره بدل کرد. این پروژه چالش‌های سیاه‌پوست بودن در جامعه‌ی امروز آمریکا را به تصویر می‌کشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد «بل-ایر» جدید از بیش از یک سال گذشته وقتی کلیپ چهار دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد، در حال توسعه است. کوپر یکی از هواداران «شاهزاده جدید» است و در تریلری که مارس سال ۲۰۱۹ منتشر کرد سریال را به عنوان یک درام نمایش داد. او در نگارش بازسازی مشارکت می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهد بود.

این سریال درام از هم اکنون توجه شبکه‌های استریمینگ مختلف را جلب کرده. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که شبکه‌های پیکاک، نت‌فلیکس و اچ‌بی‌او مکس برای پخش سریال ابراز تمایل کرده‌اند. سریال اصلی در حال حاضر از طریق اچ‌بی‌او مکس منتشر شده است. اسمیت، «کوئینسی جونز» و «بنی مدینا» تهیه‌کنندگان سریال قبلی برای تهیه‌کنندگی سریال جدید بازخواهند گشت.

«شاهزاده جدید بل-ایر» از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ از ان‌بی‌سی روی ایر رفت و توسط برادران وارنر و یونیورسال تولید شد. دیگر بازیگران سریال «جیمز آوری»، «آلفونسو ریبیرو»، «کارین پارسونز»، «تاتیانا الی»، «جوزف مارسل» و «جنت هورت-ویتن» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید