news-background
news-background

«رز مک‌گوان» عذرخواهی‌اش از ایران را پس گرفت

«رز مک‌گوان» ستاره‌ی سریال «افسون‌شده» (Charmed) از اظهاراتش در مورد ترور سردار «قاسم سلیمانی» به دست ارتش آمریکا عقب‌نشینی کرد. او در توئیت خود ملتمسانه درخواست کرده بود: «لطفاً ما را نکشید.»

پس از ارسال این توئیت موج عظیمی از انتقادات به سمت او روانه شد. مک‌گوان اکنون ادعا می‌کند که پس از بیدار شدن از خواب نباید توئیتر را باز می‌کرده و به سرعت واکنش نشان می‌داده. او می‌گوید از احتمال وقوع جنگ وحشت‌زده شده است.

او به تازگی در مصاحبه با «اسوشیتد پرس» از اظهارات خود دفاع کرده و ابراز امیدواری کرده که بتواند مانع از ارتکاب اعمال خشونت‌آمیز شود. مک‌گوان توضیح می‌دهد که ایران را به آمریکا ترجیح نمی‌دهد اما مایل است در آمریکا شاهد تغییر باشد. او می‌گوید: «من در مقابل آمریکا از ایران حمایت نمی‌کنم. می‌خواهم آمریکا کشور بهتری باشد.»

او به «اسوشیتد پرس» می‌گوید: «بیدار شدم، احمقانه توئیتر را باز کردم. با خود فکر کردم که دست به کاری عجیب و غیرمعمول بزنم... در این صورت شاید مانع از ریختن خون شوم. فکر کردم چه می‌شود که اگر در مورد این موضوع واکنش عجیبی نشان دهم.»

مک‌گوان ۴۶ ساله نوشته است: «وحشت‌زده شدم برای اینکه جنگ قریب‌الوقوع است. بعضی وقت‌ها ترسیدن از سردمداران مملکت اشکالی ندارد. حق ماست. دموکراسی برای همین است. سربازان دلیر برای همین [حقوق] می‌جنگند. فقط دوست ندارم سرباز آمریکایی دیگری کشته شود. همین.»

مک‌گوان می‌گوید سابقه‌ی رأی دادن به جمهوری‌خواهان را دارد، اما در انتخابات سال ۲۰۲۰ نمی‌تواند به هیچ حزب سیاسی رأی دهد. او در صفحه‌ی توئیتر خود نوشته بود: «من در کالیفرنیا به جمهوری‌خواهان رأی داده‌ام. از کلینتون‌ها بیزارم. از ترامپ متنفرم. به جمهوری‌خواهان رأی نخواهم داد، اما به دموکرات‌ها هم رأی نمی‌دهم. مسئله جنگ جهانی سوم است، بنابراین هیچ‌کدام از این مزخرفات اهمیتی ندارند. #ارتش‌رز #حامیان‌زنده‌ماندن.» او در توئیت دیگری نوشته بود: «من طرفدار ایران نیستم، اما قطعاً طرف آمریکا را هم نخواهم گرفت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۴۰

#انتقام_سخت

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۸

#انتقام_سخت

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۵۸

«"رز مک‌گوان" می‌گوید: بیدار شدم، احمقانه توئیتر را باز کردم. با خود فکر کردم که دست به کاری عجیب و غیرمعمول بزنم» . ما هم اینجا یکی مثل تو داریم که یه دفعه صبح جمعه بیدار شد دید بنزین گرون شده :) انشاالله با هم محشور بشید :)

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۲۲

اینا ایران رو نمیشناسن اصلا

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳

:))

نمایش اسپویل
بیشتر