news-background
news-background

رد پای جدید "Moana" در Comic-Con

ظاهرا دیزنی تمام سورپرایزهای خودش را برای این جشنواره کنار گذاشته بود.یکی از این سورپرایزها اطلاعات جدیدی راجع به "Moana" است که در جشنواره کامیک-کان سن دیگو توسط "ران کلمنتس و جان ماسکر" کارگردانان این عنوان و صدا پیشه معروف این فیلم کاروالهو،سه دقیقه اولیه این فیلم را به همراه چند کلیپ به نمایش گذاشتند.

لحظات اولیه فیلم بر دوران کودکی پرماجرا موانا تاکید دارد، درباره بزرگ شدن او در روستایش و شنیدن داستان هایی درباره نیم خدایی (موجودی زمینی که نیروهای خارق العاده و قدرتی بالا دارد تا حدی که از نظر دیگران مانند خداست) به نام مائوئی؛در کنار این داستان پردازی ابتدایی یک پس زمینه بسیار قوی از بخش های تار و محو داستان نیز داریم،در حقیقت نکته مبهمی درمورد شخصیت های جدید داستان به ظاهر وجود ندارد.

در این بخش از جشنواره چندین کلیپ برای این عنوان پخش شد که برخی از ان ها کلیپ های قدیمی داستان محسوب میشوند و اکثر ان ها در کلیپ رسمی که در ادامه برای شما قرار داده ایم کم و بیش گنجانده شده اند.اما در یکی از بخش ها کلیپی پخش شد که در ان موانا در حال سفر در دریا بود و در این دیدار اب با او مانند یک اشنا و دوست برخورد کرد و در ان شاهد صحنه های انیمیشنی زیبایی بودیم که انسان را مجدوب خود میساخت.

حتما این ویدیو زیبا را تماشا کنید 

ماسکر و کلمنتس در کنار نمایش این کلیپ ها،کلیپی از پشت صحنه ها و بررسی های خود از فیجی، ساموآ، تاهیتی و جزایری در اقیانوس آرام جنوبی نیز منتشر کردند،تا به همگان نشان دهند که داستان این انیمیشن بسیار دقیق و حساب شده کارشده است وتماما تلفیقی از چند فرهنگ متفاوت میباشد.

اما بشنوید از بخش جذاب پرسش و پاسخ این انیمیشن که بعد از گفت و گو بسیار اینگونه بیان شد که موانا برای تبدیل شدن به پرنسس جدید دیزنی تولید نمیشود و بلکه موانا قرار است قهرمان داستان خود باشد.

و تا یادمان نرفته ، در تاریخ 2 دسامبر امسال یعنی 12 اذرماه "Moana" را در اروپا خواهیم دید و چند روز بعد در بازار امریکا و جهانی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید