news-background
news-background

«رایان گاسلینگ» در فیلم علمی-تخیلی The Hail Mary براساس رمان جدید نویسنده The Martian بازی می‌کند

«رایان گاسلینگ» پس از «اولین انسان» (دانلود فیلم First Man با لینک مستقیم) در فیلم فضایی دیگری نقش‌آفرینی می‌کند. او با استودیوی ام‌جی‌ام در حال مذاکره است تا در فیلم «درود بر مریم» (The Hail Mary) براساس رمان جدید «اندی ویر» به ایفای نقش بپردازد و به عنوان تهیه‌کننده نیز مشارکت کند.

«درود بر مریم» داستانی در مورد یک فضانورد تنها در یک سفینهی فضایی روایت می‌کند که در تلاش است زمین را نجات بخشد. رمان «درود بر مریم» بهار آینده توسط «رندم هاوس»‌ منتشر می‌شود.

«مریخی» (The Martian) اولین رمان ویر بود که با هزینه‌ی شخصی ویر در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد. داستان آن کتاب نیز در مورد فضانورد تنهایی بود که در سال ۲۰۳۵ در مریخ گرفتار شده. «ریدلی اسکات» از رمان اقتباسی سینمایی به عمل آورد و «مت دیمون» نقش اول آن را بازی کرد آن فیلم در سال ۲۰۱۵ اکران شد و ۶۳۰ میلیون دلار فروخت و هفت نامزدی اسکار را دریافت کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در سال ۲۰۱۷ ویر رمان «آرتمیس» (Artemis) را منتشر کرد که داستان زنی بیست و چند ساله و بی‌هدف به نام «جز» را روایت می‌کرد که در شهر کوچک آرتمیس روی ماه ساکن بود. او که موقعیت مالی خوبی ندارد و به سختی اجاره‌ی خانه‌اش را می‌پردازد، نمی‌تواند در مقابل فرصتی که در خانه‌ی او را می‌زند مقاومت کند. فاکس و نیو ریجنسی امتیاز تولید فیلم بر اساس این رمان را خریداری کردند و «فیل لرد» و «کریس میلر» را برای کارگردانی برگزیدند.

گاسلینگ برای بازی در «نیمه نلسون» (Half Nelson) و «لا لا لند» (La La Land) نامزد اسکار شده و اخیراً در «اولین انسان» به کارگردانی «دیمین شزل» نقش «نیل آرمسترانگ» را ایفا کرده.

خریداری امتیاز ساخت فیلم براساس «درود بر مریم» با قراردادی هفت رقمی، آخرین اقدام جسورانه‌ی استودیوی ام‌جی‌ام با مدیریت جدید «مایکل دی لوکا» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید