news-background
news-background

دیوید هاربر از فصل سوم سریال «Stranger Things» می‌گوید

فصل دوم سریال «Stranger Things» منتشر شده است و در حال حاضر به پایان رسیده، اما ستاره ی این سریال، دیوید هاربر در مورد پیشنهاد خود برای فصل سوم و آن چه که دوست دارد برای فرمانده هاپر و شهروندان شهر هاوکینز ایالت ایندیانا در این فصل رخ دهد، صحبت می کند. او همچنان برای بازی در این سریال نامزد جوایز بسیاری از جمله جوایز  گلدن گلوب شده است. فیلم می تواند بر روی هر کدام از شخصیت ها و ارتباط میان آنها و همچنین راز و رمز های آن ها در ارتباط با دنیای وارانه را با جزئیات فراوانی را به نمایش درآورند. برای مثال در مورد جزئیات گذشته ی هاپر بیشتر سوالات در ارتباط با مرگ دختر هاپر به نام سارا است.

این سریال که از شبکه نت‌فلیکس پخش می شود، فصل اول آن بیشتر بر روی معرفی شخصیت ها متمرکز بود، و فصل دوم پیرامون معرفی دسته های بزرگتر و نشان دادن روابط غیر منتظره میان شخصیت ها ساخته شده بود. برای مثال صحنه ای که شخصیت استیو با بازی جو کری پیشنهادی به شخصیت داستین با بازی گِیتن ماتارازو در مورد موهای او می‌دهد و همزمان این دو در حال همکاری برای شکار دموگورگن هستند. همکاری و ارتباط افراد با یکدیگر نقطه بر جسته فصل دوم بود و به نظر می رسد چنین طرح و برنامه ای برای قسمت های فصل سوم نیز وجود خواهد داشت، و دیوید هاربر نیز از این طرح همایت می کند.

اخیراً دیوید هاربر در مصاحبه ای که با سایت ورایتی داشت، از ایده های خود در مورد فصل سوم این سریال صحبت کرده، که شامل همکاری دو شخصیت فرمانده هاپر و استیو بوده است. همچنین او علاقه مند است که کندوکاو بیشتری نسبت به گذشته شخصیت هاربر و تجربیات او داشته باشند، و اینکه چگونه این تجربه ها باعث شده هاپر به چنین شخصیتی دست یابد. برای هاپر، این تجربیات شامل زمانی است که او در جنگ ویتنام بوده و حوادثی که باعث جدا شدن اعضای خانواده اش از یکدیگر شده است. هاربر در ادامه این مصاحبه گفته است:

من فکر می کنم که همه با توجه به اخبار اینترنتی، متوجه علاقه من به شخصیت جو کری شده اند. من دوست دارم همکاری دو شخصیت هاپر و استیو را ببینم، اما واقعاً شک دارم که چنین اتفاقی رخ دهد. من همکاری با گیتن را نیز دوست دارم، و دوست دارم داستان بیشتر به گذشته و شخصیت هاپر بپردازد. زمانی  که شخصیت الون به زیرزمین خانه ی هاپر می‌رود، چند جعبه ی مختلف را آنجا می‌بیند که روی یکی از آن ها نوشته شده بود «آزمایشگاه هاوکینز» و روی بقیه جعبه ها نوشته شده بود: «پدر»، «ویتنام» و «نیویورک». بر اساس  آن جعبه‌ها داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، از زمان پلیس بودن هاپر در نیویورک تا زمانی که وی در ویتنام حضور داشت.

شخصیت سارا از نظر تئوری پنج سال قبل از آغاز داستان اصلی می میرد. بر اساس مسیر زمانی داستان، در فصل اول به نظر می رسد من (هارپر) بعد از آن حادثه به شهر هاوکینز برگشته ام، و با همسر سابقم تماس می گیرم که در حال حاضر دوباره ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است. پتانسیل زیادی است، که با وجود رازهایی که در مورد سارا وجود دارد و همه حوادثی که رخ داده، مرا امیدوار کرده است که فصل آینده وارد جزئیات این موضوع بشویم. شاید نه به آن شیوه ای که شما فکر می کنید اما میان شخصیت هاپر و مرگ سارا ارتباط بسیار پیچیده ای وجود دارد.

اگر چه هاربر تصدیق می کند که همکاری میان شخصیت هاپر و استیو شاید لزوماً رخ ندهد، اما همچنان مخاطبان علاقه دارند از رابطهٔ گذشته هاپر با شخصیت جویس بایرز با بازی وینونا رایدر سردربیاورند. هر دو شخصیت هاپر و استیو در این سریال با استعداد زیادی ظاهر شدند، همچنین حضور دختر جوانی که که قدرت تلکینتیک (به حرکت درآوردن اشیا از راه دور) دارد یا حضور موجودات چند بُعدی و همچنین برخی از نوستالژی های دهه ی 80، در حال حاضر به طور قابل توجهی باعث جذابیت و عامل اصلی فروش این سریال شده است.

اخبار و دنیای اینترنت مملو شده است از گمانه زنی هایی در ارتباط با شخصیت هاپر، از داستان آزمایشگاه هاوکینز گرفته تا ماجرای مرگ دخترش، و همانطور که هاربر خاطرنشان می کند، بررسی جزئیات گذشته هاپر بسیار ارزشمند است. خوشبختانه با محبوبیتی که سریال «Stranger Things» پیدا کرده، این فصل به اندازه کافی بلند خواهد بود تا همه ی آن چیزی را که باید در مورد هاپر بدانید، در این فصل سریال متوجه شوید، به جز کشف راز پر پشت بودن موهای شخصیت استیو!

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید