news-background
news-background

«دیوید لینچ» امروز روی چه چیزی کار می‌کند؟

لینچ در مجموعه ویدیوهای جدیدی که از طریق یوتیوب منتشر کرده مخاطبینش را به درون کارگاهش راهنمایی می‌کند.

«دیوید لینچ» جدا از گزارش روزانه‌ی آب‌وهوای لس‌آنجلس، در روزهای قرنطینه از طریق کانال یوتیوبش مجموعه ویدیوهایی تحت عنوان «دیوید امروز روی چه چیزی کار می‌کند؟» را منتشر می‌کند. این فیلمساز هوادارانش را به درون کارگاهش هدایت می‌کند جایی که او این روزها سرگرم ساخت و نصب یک سینک چوبی در خانه‌اش است. آخر هفته‌ی گذشته، او می‌گوید امیدوار است که یک چوب هاکی بسازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لینچ در ماه‌های اخیر گزارش‌های تسلی‌بخشی ارائه کرده و فیلم انیمیشن کوتاه «آتش» (Fire) را هم به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار داده است. بنابراین، اگرچه او در حال کار بر روی پروژه‌های سینمایی نیست، اما در روزهای قرنطینه دست به کارهای لینچی زیادی می‌زند. آخرین اثر او در مقام کارگردان «توئین پیکس: بازگشت» (دانلود سریال Twin Peaks: The Return با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۷ بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کارگردان «جاده‌ی مالهالند» (دانلود فیلم Mulholland Drive با لینک مستقیم) بهار امسال مصاحبه‌هایی هم انجام داده است. او به «وایس» گفته بود که امیدوار است دنیا پس از پایان پاندمی کرونا «معنوی‌تر» شود و مردم با هم مهربان‌تر باشند و اینکه راه حل این مشکل دیر یا زود کشف خواهد شد: «سینما بازخواهد گشت. همه‌چیز به شکلی بسیار بهتر جوانه‌ خواهد زد.» او در مصاحبه‌ی دیگری گفت که هیچ علاقه‌ای به دیدن فیلم پرستاره‌ی «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو» ندارد. او در سال ۱۹۸۴ از این داستان اقتباسی جنجالی و ناموفق کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۰۸

چقدر پیر و شکسته شده

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۲

احتمالاً مثل اغلب اوقات روی زمین ایستاده و کار میکند.

نمایش اسپویل