news-background
news-background

«دیزی ریدلی» در تریلر The Ice Beneath Her با سازندگان Ready Or Not همکاری می‌کند

سازندگان فیلم «آماده یا نه» (دانلود فیلم Ready or Not با لینک مستقیم) متشکل از «مت بتینلی-الپین»، «تایلر گیلت» و «چاد ویللا» که با نام «ریدیو سایلنس» هم شناخته می‌شوند به پروژه‌های متعددی اضافه شده‌اند. آن‌ها قرار است با «فیل لرد» و «کریس میلر» همکاری کنند و ریبوت «جیغ» (Scream) را بسازند و حالا گزارش شده است که این سه باید از رمان «یخ زیر پای او» (The Ice Beneath Her) با همکاری یک ستاره اقتباس کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ریدیو سایلنس» برای تولید و کارگرداین فیلمی براساس این رمان پرفروش به قلم «کامیلا گریبه» که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد قرارداد بسته است. «دیزی ریدلی» بازیگر بریتانیایی «ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) نیز برای بازی در نقش اصلی به این پروژه پیوسته است. داستان این تریلر روانشناسانه در مورد کاراگاه است که سعی می‌کند قاتلی را به دام اندازد که سر یک زن مرده را در خانه‌ی یک تاجر برجسته قرار می‌دهد. گفته می‌شود که فیلم لحنی شبیه به «دختری در قطار» (The Girl on the Train)، «دختر گمشده» (Gone Girl) دارد.

فیلم «آماده یا نه» ساخته‌ی «ریدیو سایلنس» سال گذشته در حالی که با بودجه‌ی ۶ میلیون دلاری ساخته شده بود بیش از ۶۰ میلیون دلار فروش کرد. این گروه فیلمساز پیش از این فیلم هم فیلم‌های ترسناکی از جمله «وی‌/اچ‌/اس» (V/H/S) را ساخته بودند.

ریدلی که با نقش «ری» در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ فیلم معمایی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) به کارگردانی «کنت برانا» را هم روی پرده داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید