news-background
news-background

دومین تریلر Ad Astra: اسکار دیگری برای «برد پیت» در راه است؟

«روزی روزگاری در هالیوود» تنها فیلم مدعی اسکار «برد پیت» در ماه‌های آینده نیست.

فصل اهدای جوایز به لطف بازی «برد پیت» در دو فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» و «به سوی ستارگان» (Ad Astra) ساخته‌ی «جیمز گری» از جذابیتی دو چندان برخوردار است. فیلم تارانتینو تابستان امسال عرضه می‌شود و درام فضایی گری پس از تأخیرهای چندین باره به علت مراحل پیچیده‌ی پس از تولید، در ماه سپتامبر به نمایش درمی‌آید. در «به سوی ستارگان» پیت و گری بار دیگر پس از «شهر گمشده‌ی زد» همکاری می‌کنند. پیت تهیه‌کنندگی آن فیلم را برعهده داشت و به ایفای نقش نپرداخت. تریلر دوم فیلم (ویدیوی شماره ۲) از این صفحه قابل مشاهده است.

پیت در «به سوی ستارگان» در نقش «روی مک‌براید» جلوی دوربین ظاهر می‌شود، یکی از اعضای «سپاه مهندسین ارتش» آمریکا که برای پی بردن به حقیقت در مورد ناپدید شدن اسرارآمیز پدرش به مأموریتی فضایی می‌رود. «کلیفتون مک‌براید» با بازی «تامی لی جونز» فضانوردی است که با سفر به نپتون سعی می‌کند نشانه‌های موجودات فراطبیعی را کشف کند اما هرگز بازنمی‌گردد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «لیو تایلر»، «روث نگا»، «دونالد ساترلند»، «کیمبرلی الیز» و «جیمی کندی» می‌شوند.

گری با «به سوی ستارگان» وارد عرصه‌ی فیلمسازی با جلوه‌های ویژه و ضمناً دنیای فیلم‌های استودیویی می‌شود. فاکس قرن بیستم مراحل ابتدایی تولید این فیلم را آغاز کرد و اکنون دیزنی پس از ادغام دو استودیو می‌تواند فیلم را اکران کند. گری فیلمسازی قابل‌احترام در میان دنیای فیلم‌های مستقل است و آثاری تحسین شده مانند «دو عاشق» (Two Lovers)، «مهاجر» (The Immigrant) را در کارنامه دارد. آخرین باری که گری یک فیلم استودیویی جلوی دوربین برد به سال ۲۰۰۷ و فیلم جنایی «شب از آن ماست» (We Own the Night) با بازی «واکین فینیکس» بازمی‌گردد.

فاکس در ابتدا در نظر داشت فیلم «به سوی ستارگان» را ۱۱ ژانویه امسال اکران کند اما نمایش آن را به ۲۴ می موکول کرد. گری دسامبر گذشته مدعی شده بود که ممکن است فیلم تا ماه می آماده‌ی عرضه نشود: «دوست ندارم خود را متعهد به یک تاریخ اکران مشخص کنم و باعث شوم فیلم بسیار بد به نظر برسد.»

با نمایش فیلم در سپتامبر، «به سوی ستارگان» یکی از مدعیان کسب جایزه در فستیوال‌های فیلم پاییز خواهد بود. شایعه‌ی اکران فیلم در ونیز به گوش می‌رسد اما فهرست فیلم‌های این جشنواره تا اواخر ماه جاری میلادی اعلام نخواهد شد.

دیزنی «به سوی ستارگان» را در تاریخ ۲۰ سپتامبر در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید