news-background
news-background

«دنی ویلنوو» کارگردان Dune فراموش کرده بود که «تیموتی شلمی» را برای Prisoners نپذیرفته

فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2021 با لینک مستقیم) برادران وارنر اولین همکاری میان «تیموتی شلمی» و «دنی ویلنوو» را رقم زده، اما کاشف به عمل آمده که این فیلم علمی-تخیلی پرخرج اولین باری نیست که کارگردان و بازیگر را به هم رسانده. ویلنوو به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ فاش کرده است که در سال ۲۰۱۳ شلمی را برای فیلم «زندانیان» (دانلود فیلم Prisoners با لینک مستقیم) نپذیرفته. ویلنوو می‌گوید حتی فراموش کرده بود که شلمی برای فیلم «زندانیان» تست بازیگری داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مجله‌ی GQ می‌نویسد: «وقتی که آن‌ها برای مذاکره در مورد «تل‌ماسه» ملاقات کردند، ویلنوو به شلمی می‌گوید خوشحال است که سرانجام او را ملاقات کرده. اما تیموتی باید به او یادآور می‌شد که آن‌ها پیش‌تر ملاقات کرده بودند، وقتی تیموتی برای «زندانیان» ویلنوو تست بازیگری داده بود. ویلنوو به یاد می‌آورد: «البته! تست بازیگری فوق‌العاده‌ای داشت، اما از لحاظ جسمانی مناسب نقش نبود. احتمالاً مرا دشنام داده که او را انتخاب نکرده‌ام.»

در زمان تولید «زندانیان» شلمی هنوز در سینما نقش قابل توجهی بازی نکرده بود. مهم‌ترین نقش او در آن زمان بازی در هشت اپیزود سریال «شوتایم» (Homeland) بود. ویلنوو او را انتخاب نکرد و این بازیگر جوان باید تا سال ۲۰۱۴ منتظر می‌ماند تا اولین نقش سینمایی خود را در فیلم «مردان، زنان و کودکان» (Men, Women & Children) «جیسون راتیمن» و سپس «بین‌ستاره‌ای» (Interstellar) «کریستفر نولان» تجربه کند.

«تل‌ماسه» نقشی تعیین‌کننده در دوران بازیگری شلمی دارد و اولین فیلم استودیویی او خواهد بود. ویلنوو به GQ می‌گوید شلمی مشتاق چالش‌های بازی در اولین فیلم پرخرج خود بود: «وقتی اولین بار در محل فیلمبرداری حاضر شد مشخص نبود، اما فکر می‌کنم برای او مهم‌ترین مسئله این بود که بیاموزد چگونه حبابی اطراف خود بسازد. تا این‌گونه لازم نباشد به همه رابطه‌ی دوستانه داشته باشد. وقتی در پروژه‌ی کوچکی کار می‌کنید می‌توانید با ۲۵ نفر رفیق شوید. اما وقتی ۸۰۰ نفر اطراف شما مشغول کارند، نمی‌توانید با هر ۸۰۰ نفر آنان رفیق شوید. بیش از اندازه است. بنابراین [پرسش این بود که] چگونه باید انرژی خودش را ذخیره کند، چگونه باید تمرکز کند، چگونه باید به خود اجازه دهد در حباب خودش زندگی کند و اطمینان حاصل کند که به حریم او احترام می‌گذارند.»

ویلنوو می‌گوید رابطه‌ی شلمی با بازیگران دیگر از جمله «جاش برولین»، «اسکار آیزک»، و «جیسون موموآ» به او کمک کرد تا از فیلم‌های مستقل به پروژه‌های عظیم استودیویی جهش کند: «احساس می‌کنم که تیموتی عمیقاً اغوا شد – یا شاید اغوا نشد، بلکه مثل کودکی بود که در کنار برادرانش است. جوان‌تر از آن‌ها بود، برادر کوچکتری در محل فیلمبرداری بود و همه دوستش داشتند.»

ویلنوو اضافه می‌کند: «صحنه‌ای در فیلم وجود دارد که تیموتی «جیسون موموآ» را در آغوش می‌گیرد و جیسون مثل جانوری کوچک او را برمی‌دارد و به هوا می‌برد، مثل یک پر. و این واقعی است! واقعاً یکدیگر را دوست داشتند. زیبا بود که می‌دیدم این مرد جوان بازیگرانی که تحسین می‌کرد را تحت تأثیر قرار داده.»

برادران وارنر «تل‌ماسه» را از ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ به ۲ اکتبر ۲۰۲۱ موکول کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۳۵

چکمه‌های تد موزبی رو واسه چی برداشتی؟؟

نمایش اسپویل