news-background
news-background

هواداران مارول در تریلر Venom: Let There Be Carnage ارجاعاتی به «دنیای سینمایی مارول» کشف کردند

تریلر «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) سونی این هفته رونمایی شد و هواداران از حالا در تلاشند فیلم را به «دنیای سینمایی مارول» گره بزنند.

این فیلم دنباله‌ای است برای «ونوم» (Venom) که در سال ۲۰۱۸ به‌رغم استقبال سرد منتقدین در آخرین روزهای تابستان به عنوانی پرفروش تبدیل شد. «ونوم» بخشی از «دنیای شخصیت‌های مارول» سونی است نه «دنیای سینمایی مارول» اما این تعلق سبب نشده که بعضی از مخاطبین از تلاش برای پیوند زدن دو دنیا دست بکشند.

«تام هاردی» در این فیلم به کارگردانی «اندی سرکیس» بازگشته تا دوباره نقش «ادی براک» ژورنالیست را بازی کند. او حالا در آپارتمانش با سیمبیوت خود زندگی می‌کند.

در تریلر جدید، «ونوم» در حال تدارک دیدن صبحانه برای ادی است و لحنی طنز را وعده می‌دهد که به وضعیت «جکیل و هاید» شبیه است. سپس تریلر بار دیگر شخصیت «کلتوس کسدی» یا «کارنج» با بازی «وودی هارلسون» را مجدداً معرفی می‌کند که در پایان قسمت اول فیلم و در حین تیتراژ پایانی دیده شده بود. کلتوس مستقیماً ادی را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید به او زیاد فکر کرده «چون من و تو یکی هستیم» و همزمان تغییر شکل کارنج به نمایش درمی‌آید.

جدا از این صحنه‌های مملو از جلوه‌های ویژه، هواداران بیشتر برای نمایی از یک روزنامه در حین تریلر هیجان‌زده شده‌اند که در دستان «استیون گراهام» بازیگر نقش «کارآگاه مولیگان» است. این شخصیت در حال تحقیق در مورد پرونده کسدی است.

هواداران تیز-چشم نه فقط متوجه شده‌اند که مولیگان در حال خواندن «دیلی باگل» است، روزنامه معروفی که «پیتر پارکر» برای آن به عنوان عکاس کار می‌کند، بلکه تیتر ذکر شده ممکن است ارجاعی باشد به «انتقام‌جویان» (Avengers) مارول و دیزنی.

بسیاری از هواداران امیدوارند که این ایستر اگ دنیای سینمایی سونی را به مارول گره بزند و «ونوم» مانند «مرد عنکبوتی» با بازی «تام هاردی» به «دنیای سینمایی مارول» وارد کند. سونی و مارول ماه گذشته قراردادی پخش فیم‌ها منعقد کرده‌اند. این قرارداد به سونی امکان می‌دهد فیلم‌های جدیدش را از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ پس از اکران در سال‌های سینما و سپس عرضه محدود در نت‌فلیکس، در پلتفرم‌های دیزنی پخش کند.

در صحنه دیگری از تریلر نیز وقتی ادی/ونوم وارد مغازه شده، تصویری از «استن لی» خالق بسیاری از شخصیت‌های مارول روی مجله قابل رؤیت است.

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید