news-background
news-background

در نسخه ی دوم «IT» خبری از لحظات خنده دار نخواهد بود

 

«IT» تازه ترین فیلم ترسناک هالیوود به شمار می آید. این اثر که توسط «اندی موشیتی» کارگردانی شده اقتباسی از داستانی با نام مشابه نوشته ی «استیون کینگ» می باشد و اولین قسمت از مجموعه ی دوگانه ایست که نسخه ی دومش در دست تولید قرار دارد. نویسندگی این فیلم را «چیس پالمر» و «کری فوکاناگا» انجام داده اند که نویسنده ی دوم آن کارگردانی فصل اول سریال «True Detective» را بر عهده داشت. این فیلم که مدت زمان زیادی از اکران آن نمی گذرد با فروش خیره ی کننده ی 190 میلیون دلاری اش در روز های اندک توانست خیلی زود بودجه ی 35 میلیون دلاری خود را به دست آورد. این فیلم بنا به عقیده ی بسیاری از منتقدان حوزه ی سینما توانسته تعریف جدیدی از استاندارد های ژانر ترس ارائه دهد و بسیاری از تحلیل گران سینما علت اصلی موفقیت این فیلم را در «ترسناک نبودن» آن دانسته اند. بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه ی این اثر از جمله معیار هایی بودند که توانستند توجه منتقدان را به خود جلب نمایند. این فیلم داستان ماجراجویی های گروهی از خردسالان را به تصویر می کشد که به دنبال پیدا کردن دست های پشت پرده ی اتفاقات ناگوار شهرشان هستند. دلقکی موسوم به «پنی وایز» که عامل اصلی اتفاقات شیطانی این فیلم است در نسخه ی بعدی این فیلم قرار شده تا دیگر رحمی از خود نشان ندهد.

همان طور که ذکر شد این فیلم در سینما ها اکران می شود و عامل اصلی موفقیت و فروش بسیار بالای آن در هفته ی نخست آن است که دو شاخصه ی داستانی این فیلم یعنی ترس و کمدی کنار یکدیگر قرار دارند و در بعضی لحظات فیلم شاهد سکانس های مفرحی هستیم که تا پیش از این تقریباً در فیلم های ترسناک خبری از آن ها نبوده است. ماه گذشته، کارگردان این فیلم در مصاحبه با پایگاه خبری «MTV» ابراز کرده بود که از کارگردانی نسخه ی دوم فیلم به شدت خوشحال است. نسخه ی دوم فیلم قرار شده تا 27 سال بعد از ماجرای فیلم اول به وقوع بپیوندد و اعضای گروه موسوم به «بازندگان» بار دیگر قرار است به زادگاه خود برای ماجراجویی های جدید باز گردند و تفاوت فیلم دوم با نسخه ی اول این است که در فیلم دوم رد پایی از لحظات خنده دار و شاد وجود نخواهد داشت و تماماً با اثری درام و ترسناک رو به رو خواهیم بود.

فیلم «IT» در سال 1989 به وقوع می پیوندد و با توجه به داستانی که برای نسخه ی دوم آن منتشر شده باید منتظر تماشای ترس در دنیایی مدرن باشیم. استودیوی سازنده ی فیلم یعنی «نیو لاین سینما» در مراحل مقدماتی ساخت فیلم دوم به سر می برد و در حال حاضر با تیم نویسندگی آن به توافق رسیده است و گفته می شود که حضور «اندی موشیتی» برای کارگردانی نسخه ی دوم نیز قطعی شده است.

برای اطلاع از اخبار جدید پیرامون نسخه ی دوم فیلم با رسانه ی 30نما همراه باشید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید