news-background
news-background

فصل هفتم «بازی تاج و تخت» بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر از آنچه انتظار می‌رود

تا آماده شدن هفتمين فصل سریال «بازي تاج و تخت» تنها چند ماه باقي مانده‌ است. در اين فصل، به انتهای داستان نزديك‌تر ميشویم. تاريخ اكران تابستاني اين سريال به‌ زودي اعلام خواهد شد. طرفداران اين سريال از اتمام زود هنگام و ناگهانی آن در شوک هستند و هیجانی وصف‌ناپذیر را برای تماشای دوباره آن دارند.

داستان سريال در فصل آينده، بيشتر به دنريس (Emilia Clarke) كه در نهایت به «وستروس» رسیده و با جان اسنو (Kit Harrington) ملاقات ميكند. همچنين به‌نظر مي‌رسد كه اژدهایان خود را براي نبرد آزاد كند. افزون‌ براین از نقشی به‌نام آريا (Maisie Williams) نیز در این فصل صحبت شده‌ است و اینگونه به‌نظر می‌رسد که فصل جدید با داستانی جالب به‌پایان خواهد رسید؛ که همین داستان جالب میتواند  به سختیِ صبر كردن براي فصل هشتم بیافزاید.

دراین فصل تغییراتی قابل توجه رخ داده‌ است به‌ حدی که حتی برخی از بازيگران بیان داشتند كه تغييرات را همان شروع فيلم‌برداري احساس كرده‌اند. سازندگان و عوامل این سریال، فصل هفتم را «حساس و فوق‌العاده» توصیف کرده‌اند.

در طي صحبت كردن با «مشيبل» در جريان كنسرتِ تور بازي تاج و تخت، برخي از بازیگران از حس خود نسبت‌ به اتمام این پروژه طولانی سخن گفته‌اند. آلفي آلن (Alfie Allen) كه در نقش "تيان گريجوي" ظاهر شده‌است، بیان داشت که سرعت اجرای كار تغيير چنداني نكرده، اما ناراحتيِ محسوسي روي صحنه در جريان است. همچنین ليام كانينگهام كه نقش «داووس» را عهده دار است، با اين سخن موافق بوده و عقيده دارد كه‌ اين ناراحتی نیز به یکی از تنشهای فيلم‌برداري اضافه شده‌است. این بازیگر در ادامه اظهار کرد:

 

اوضاع در صحنه فیلم‌برداری گاهي عجيب و غريب مي‌شود و اين مسئله بر كار و تنش روي صحنه اثر گذاشته و البته ما نیز مي‌توانيم از آن استفاده كنيم. من هرگز سر كاري مثل اين نبوده‌ام؛ منظورم از بعد زماني و طولانی بودن پروژه است. من در اينجا به‌نوعی خانواده به‌دست آورده‌ام كه عميقا دلتنگ آنها خواهم شد.

     تمامی بازيگران سعي برآن دارند که به هیچ وجه چيزي از داستان فصل آینده را افشا نكنند اما گاهي هم در مورد اتفاقاتی که هنگام فیلم‌برداری روی صحنه رخ می‌دهد، صحبت‌هايي می‌شود. برای مثال، كانينگهام گفته‌است:

«چون مي‌دانيم كه اواخر كار است و همه چيز به پايان نزديك مي‌شود؛ با دقتی مثال نزدنی بر پروژه تمرکز کردیم و خواهید دید که در نهایت موضوعات مطرح خواهند شد».

 جيكوب اندرسون عنوان مي‌كند که «چيز بزرگي در راه است». با این همه عجیب است که چگونه همه خود را كنترل مي‌كنند تا در فصل هفتم همانند فصلی معمولي رفتار كنند؛ چراکه نتیجه فراتر و بزرگ‌تر از یک کار معمولی و است. آلن در مورد چيزي‌كه طرفداران انتظار دارند صحبت‌هایی کرد که سخنان او احتمالا به ماجراي دنریس و جان اسنو اشاره دارد. او دراین‌باره اذعان داشت:

فصل ديوانه كننده‌اي خواهد بود. اگرچه زمینه‌ی اصلي داستان همانند گذشته است اما تلنگري به ذهن همگان خواهد زد. شخصيت‌هايي كه تا كنون در مسير هم قرار نگرفته‌اند؛ در فصل آینده حتی به روشی جالب‌تر باهم روبرو خواهند شد.

با توجه به سخنان بازیگران و موضوعات عنوان شده، فصل جديد طرفداران را شدیداً تحت تأثیر قرار داده و آنان را غافلگیر خواهد کرد. افزون‌ براین، بزرگ بودن حجم كار نیز از نگراني هواداران آن مبنی‌بر كم بودن اين فصل خواهد کاست. اگرچه از حرف‌هاي بازيگران چيز زيادي قابل درك نيست ولي آنچه بدون شک مهم و آشكار است، هيجان‌انگيز بودن دو چندان اين فضل است.

نظر شما راجع‌به فصل جديد بازي تاج و تخت چيست؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید