news-background
news-background

بندیکت کامبریج و بازی در فیلم How to Stop Time

«مت هیگ» رمان جدیدی با نام «چگونه زمان را متوقف کنیم» منتشر کرده که مورد توجه «بندیکت کامبریج» قرار گرفته است. این بازیگر بریتانیایی این روزها بسیار پرکار است و پس از فیلم های موفق او مانند «دکتر استرنج»  به تولید و بازی در درام های فانتزی با همکاری «استدیو کانال» علاقه مند شده است. او همچنین فیلم هایی با تولید کنندگی کمپانی خودش «سانی مارچ» را نیز در پیش دارد. 

علاوه بر اینکه بندیکت کامبریج به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم فعالیت می‌کند، نقش پرفسور تاریخ «تام هازارد» را نیز بازی می‌کند. شخصیت او یک پرفسور میانسال است که بنا به شرایط خاصی، چهار قرن زنده مانده است. در معرفی که  از کتاب آمده چنین می خوانیم که :

من پیر هستم، این اولین چیزی است که باید بگویم، چیزی که احتمال ندارد باور کنید. اگر من را ببینید احتمالا فکر خواهید کرد چهل سال دارم ولی اشتباه می‌کنید. تام هازارد رازی خطرناک دارد. شاید به نظر شخصی عادی 41 ساله باشد اما یک بیماری نادر باعث شده قرن ها زنده بماند. او از عصر الیزابت در انگلستان تا عصر جاز در پاریس از نیویورک تا دریاهای جنوب را درنوردیده است. هازارد دوست دارد یک زندگی عادی داشته باشد. او همیشه درحال تغییر هویت خود بوده تا کسی متوجه مشکل او نشود. تام بهترین کاور را دارد به عنوان یک استاد تاریخ در لندن کار می‌کند و میتواند به کودکان در مورد جنگ  به عنوان یک شاهد درجه یک توضیح دهد. تنهای کاری که تام نباید انجام دهد عاشق شدن است. «چگونه زمان را متوقف کنیم» داستانی تلخ و شیرین درباره از دست دادن و پیدا کردن خود است. در مورد تغییرات در قرون و زمان زندگی است. این داستان می‌تواند به ما آموزش دهد چگونه زندگی کنیم.

تا کنون کارگردان و فیلمنامه نویس برای این فیلم مشخص نشده اند. اگر چه خود نویسنده کتاب تجربه نوشتن فیلمنامه فیلم «پدیگنتون» را در کارنامه اش دارد ولی معلوم نیست که فیلمنامه نویسی این فیلم به او عطا شود یا خیر. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است و جزییات زیادی در دسترس نیست. با این حال به نظر می‌رسد بندیکت کامبریج به فیلم هایی با مضمون درام علاقه پیدا کرده است اگر چه این بازیگر نشان داده است که برای بازی در هر نقشی توانایی لازم را دارد و کارهایی که انتخاب می‌کند از نظر منتقدان و بینندگان قابل تقدیر است.

«چگونه زمان را متوقف کنیم» یکی ازپروژه های طولانی کامبریج است او همچنین در حال ساخت سریالی به نام «کودک در زمان»  محصول شبکه بی بی سی است. او قبل از این نیز سابقه بازی در سریال های کوتاه را داشته است.او در حال حاضر نیز بر سر کار فیلم برداری «انتقام جویان: جنگ بینهایت» است. با این حال به نظر می‌رسد سال پرکاری برای این بازیگر بریتانیایی پیش رو باشد. باید منتظر ماند و دید که کارهای آینده او چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید