news-background
news-background

«جیکوب اندرسون» ستاره Game of Thrones به فصل سیزدهم Doctor Who پیوست؛ انتشار اولین تریلر

 

ستاره «بازی تاج‌وتخت» در فصل سیزدهم سریال «دکتر هو» نقش‌آفرینی می‌کند.

 

سازندگان سریال «دکتر هو» (Doctor Who) در کامیک-کان ضمن انتشار اولین تریلر فصل سیزدهم تأیید کردند که «جیکوب اندرسون» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در نقش «کرم خاکستری» در فصل جدید نقش شخصیتی به نام «ویندر» را بازی می‌کند.

اندرسون می‌گوید: «سریال «دکتر هو» همیشه بخشی از زندگی من بوده، از دوران کودکی وقتی که سریال را روی نوارهای وی‌اچ‌اس چند بار می‌دیدم و وحشت می‌کردم، تا وقتی که به شکلی غیرمنتظره با این جمله «دکتر دهم» که گفت: «نمی‌خواهم بروم» اشک ریختم، همیشه می‌خواستم در دنیای سریال حضور داشته باشم.»

اندرسون در کامیک-کان حاضر نبود اما با پیامی ویدیویی از اشتیاق و هیجان‌زدگی‌اش برای پیوستن به این عنوان تلویزیونی علمی-تخیلی طولانی گفت. «جودی ویتاکر»، «جان بیشاپ» و «مندیپ جیل» از جمله عوامل حاضر در پنل سریال بودند.

«کریس چیبنال» سرپرست نویسندگان فصل سیزدهم که تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد، در این رویداد مجازی می‌گوید: «فصل دیگری از «دکتر هو» فرارسیده و با داستان مردی به نام «دن» آغاز می‌شود. این موضوع را باید مدت بسیار بسیاری درازی محرمانه نگه می‌داشتیم. بحث‌های ما با جان بی پیش از شروع پاندمی برمی‌گردد. شخصیت دن برای او خلق شده و پیوستن او به دنیای سریال بسیار لذت‌بخش است.»

بیشاپ اضافه می‌کند: «اگر می‌توانستم به خود جوان‌ترم بگویم که روزی وارد تاردیس خواهم شد، هرگز باور نمی‌کردم. پیوستن به «دکتر هو» واقعاً مثل رؤیایی بود که به حقیقت پیوست و چه همکارانی بهتر از جودی و مندیپ.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید