news-background
news-background

بازگشت «جیمی الکساندر» به Thor 4 و «ریچل مک‌آدامز»‌ به Doctor Strange 2 تأیید شد

«جیمی الکساندر» پس از غیبت در فیلم «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) به آزگارد بازمی‌گردد. جمعه ۱۲ دسامبر گزارش شده است که الکساندر در «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love And Thunder) نقش «سیف» را تکرار می‌کند. منابع نزدیک به پروژه اضافه می‌کنند که الکساندر ممکن است در سریال «لوکی» (Loki) دیزنی+ نیز در مقابل «تام هیدلستون» دیده شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از هر دوی این پروژه‌ها در مراسم «روز سرمایه‌گذارن دیزنی» جزئیاتی فاش شد و «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول اعلام کرد که «کریس همسورث» در نقش «ثور» و «کریستین بیل» در نقش «گور خداکش» بازی می‌کنند. تولید این پروژه از ماه آینده با کارگردانی «تایکا وایتیتی» آغاز خواهد شد. سریال «لوکی» مارول با بازی هیدلستون، «اوون ویلسون» و «گوگو امباتا-را» قرار است در ماه می آینده روی ایر برود.

شخصیت الکساندر در دو قسمت اول فیلم‌های «ثور» میان مخاطبین به محبوبیت زیادی رسیده بود. در عرصه‌ی تلویزیون، الکساندر اخیراً در «نقطه کور» (Blindspot) شبکه‌ی NBC ظاهر شده است.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، هفته‌ی گذشته سرانجام تأیید شد که «ریچل مک‌آدامز» نیز برای بازی در قسمت دوم «دکتر استرنج» بازمی‌گردد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که مک‌آدامز برای ملحق شدن به «بندیکت کامبربچ» به «دکتر استرنج در عوامل موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) با مارول قرارداد بسته است.

انتظار می‌رود «بندیکت وونگ» و «چیوتل اجیوفور» نیز به قسمت دوم «دکتر استرنج» بازگردند و به ترتیب نقش‌های جادوگر وونگ و «کارل موردو» را تکرار کنند. از این گذشته، «الیزابت ماس» هم نقش «اسکارلت ویچ» یا «واندا ماکسیموف» را بازی خواهد کرد.

از داستان دنباله‌ی «دکتر استرنج» و نقش مک‌آدامز جزئیاتی فاش نشده است. تولید این پروژه پس از پایان فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» با بازی کامبربچ آغاز خواهد شد. «سم ریمی» در این دنباله جانشین «اسکات دریکسون» شده است که در ماه ژانویه از پروژه جدا شد.

مک‌آدامز اخیراً در فیلم موزیکال و کمدی «یوروویژن»‌ (Eurovision) نت‌فلیکس مقابل «ویل فرل» ایفای نقش کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید