news-background
news-background

«جیمز گری» فیلم علمی تخیلی Ad Astra را ترکیبی از «ادیسه ۲۰۰۱» و «اینک آخرالزمان» می‌داند

 

یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ بدون شک «به سوی ستارگان» (Ad Astra) علمی تخیلی جدید «جیمز گری» خواهد بود که ستارگانی چون «برد پیت»، «تامی لی جونز»، «دونالد ساترلند» و «روث نگا» در آن حضور دارند. گری در مصاحبه‌ی جدیدی اطلاعات تازه‌ای در مورد فیلم منتشر می‌کند و از آثاری سخن می‌گوید که به هنگام تولید فیلم الهام‌بخش او بوده‌اند.

گری در مصاحبه با جشنواره‌ی فیلم تورنتو، از ایده‌ی اصلی قصه‌ای می‌گوید که تاکنون اطلاعاتی از آن درز نکرده بود. داستان فیلم در مورد «روی مک‌براید» با بازی «برد پیت» است که برای برقراری تماس با پدر گمشده‌اش به فضا سفر می‌کند. گری می‌گوید: «پدر او احتمالاً در نپتون است و دست به اعمال بسیار بدی می‌زند. آن‌ها [شخصیت پیت] را برای برقراری تماس با او به آنجا اعزام می‌کنند.» گری در ادامه می‌گوید: «و بسیار به «دل تاریکی» شبیه است. از بسیاری جهات ترکیبی از «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) و «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» (2001: A Space Odyssey) است به علاوه‌ی کمی «جوزف کنراد» و امیدوارم که به همان خوبی از آب درآمده باشد. اما احتمالاً اینطور نیست. شوخی می‌کنم اما این‌ها آثاری بودند که تحت تأثیرشان بودم.»

گری در پاسخ به این پرسش که جذابیت فیلم «به سوی ستارگان» در چیست می‌گوید: «در فیلم تلاش کردم رابطه‌ی این پدر و پسر را... که در فرهنگ غرب اساسی است، به گونه‌ای تازه به نمایش بگذارم.» در طول این مصاحبه، گری در خصوص مراحل پس از تولید صحبت می‌کند و می‌گوید فیلم هنوز درحال تدوین است.

فیلم «به سوی ستارگان» طبق برنامه باید در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ در آمریکا به اکران درآید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۴۱

ترکیبی از ادیسه و آخرالزمان؟؟؟ :-I برو شوخی نکن پسرجان. یک حرفی بزن که اندازه دهنت باشه.

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۵۷

احتمالاً به هر دو گند میزنه. فیلمهای خوب، بی سر و صدا میان بیرون.

نمایش اسپویل