news-background
news-background

کارگردان Suicide Squad: «علت ماندگاری فیلم‌ها دیده شدنشان روی تلویزیون است نه سالن‌های سینما»

 

گان می‌گوید اگر مردم بخواهند «جوخه انتحار» را به جای سالن‌های سینما از شبکه‌های تلویزیونی ببینند سینه خود را چاک نخواهد داد.

 

فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» آخر هفته گذشته در سالن‌های سینما عملکرد پایین‌تر از حد انتظاری داشت و در حالی که پیش‌بینی می‌شد این ریبوت بیش از ۳۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند، در نهایت ۲۶.۵ میلیون دلار فروخت. این در حالی است که «اندی فورسل» مدیر اچ‌بی‌او مکس به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید «جوخه انتحار» به دومین فیلم پربیننده شبکه در اولین آخر هفته، از زمان اتخاذ استراتژی پخش ترکیبی توسط برادران وارنر تبدیل شده است.

«جوخه انتحار» گان همچون دیگر فیلم‌های برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سالن‌های سینما به مدت ۳۱ روز از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. کارگردان فیلم در این رابطه به «ورایتی» می‌گوید:‌ «راستش خیلی به این موضوع اهمیت نمی‌دهم.»

گان می‌گوید: «فیلم «جوخه انتحار» در درجه اول برای دیده شدن روی پرده‌های بزرگ ساخته شده. فکر می‌کنم روی تلویزیون هم مشکلی پیش نخواهد آمد. ببینید، فیلم‌ها ماندگار نشدند به این علت که روی پرده‌های بزرگ [سینما] دیده شده بودند. ماندگار شدند چون روی تلویزیون دیده شدند. «آرواره‌ها» (Jaws) هنوز یک به اثری کلاسیک تبدیل نشده چون مردم هنوز آن را در سالن‌های سینما می‌بینند. من هرگز «آرواره‌ها» را در یک سالن سینما ندیده‌ام. یکی از فیلم‌های محبوب من است.»

پروژه بعدی گان برای اچ‌بی‌او مکس سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» است. این کارگردان به «ورایتی» می‌گوید این سریال سبب شده که متوجه شود می‌تواند همزمان بر روی در سینما و تلویزیون کار کند.

گان می‌گوید: «در واقع، از برخی جهات، در تلویزیون راحت‌ترم، چون وقت بیشتری برای تمرکز بر شخصیت‌ها دارم، و برای اینکه به سراغ صحنه بعدی و سپس صحنه بعد از آن بروم تحت فشار نیستم. از سوی دیگر نمی‌خواهم تجربه دیدن فیلم‌ها در سالن‌های سینما از بین برود. نمی‌دانم ممکن است یا نه. هنوز پاندمی کووید را داریم، چون مردم نمی‌خواهند واکسینه شوند اما بهتر است که بشوند. امیدوارم – امیدوارم که این مسئله تا یک سال برای ما مشکلی ایجاد نکند. و اگر چنین شود، چه پیش خواهد آمد؟ نمی‌دانیم. هیچ‌کس نمی‌داند. برای من مهم است چون ترجیح می‌دهم که مردم بتوانند به سینما بروند. اما از طرفی، اگر نروند، سینه خودم را چاک نخواهم داد. چندان برایم اهمیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید