news-background
news-background

«جیسون موموآ» صحنه مبارزه خود در فیلم Dune را به «امیلیا کلارک» تقدیم کرد

«جیسون موموآ» بازیگر نقش «کال دروگو» در سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های مبارزه خود در فیلم «تل‌ماسه» (Dune) را به همبازی قدیمی خود «امیلیا کلارک» تقدیم کرد. موموآ با انتشار ویدیویی از پشت صحنه «تل‌ماسه»، نحوه آماده‌سازی خود برای بازی در نقش «دانکن آیداهو» استاد شمشیرزنی خاندان اتریدیز و یکی از مربیان شخصیت «پل اتریدیز» با بازی «تیموتی شالامی» را به اشتراک گذاشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این ویدیو، موموآ در حالی دیده می‌شود که مراحل یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های مبارزه‌اش را یاد می‌گیرد و سپس آن را بارها تکرار می‌کند. این ویدیو همچنین موموآ را پس از تمرینات زیاد در حال آمادگی برای فیلمبرداری صحنه نشان می‌دهد. اگرچه تولید «تل‌ماسه» ماه‌ها پیش به پایان رسید، اما موموآ ویدیو را با ذکر نام امیلیا کلارک بازیگر نقش «دنریس تارگرین» منتشر کرد: «من دیشب قسمت آخر «بازی تاج‌وتخت» را دیدم. این مبارزه تقدیم به تو کالیسی.»

در «بازی تاج‌وتخت»، موموآ نقش معشوق دنریس را بازی می‌کند و اگرچه آن‌ها تنها در یک فصل از هشت فصل سریال با هم همکاری کردند، یک رابطه دوستی ناگسستنی با هم برقرار کردند که تا امروز ادامه دارد. کلارک به تازگی در مصاحبه‌ای گفت که موموآ در یکی از تجدید دیدارهای سریال «بازی تاج‌وتخت» که به مناسبت تولد «دیوید بنیاف» برگزار شده بود باعث شد او بیش از حد نوشیدنی بنوشد. موموآ و کلارک از این مراسم عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند در حالی که موموآ عکس را با مضمون «ماه زندگی من، تو بی‌نظیری، همیشه عاشقت هستم.»

در این ویدیو، موموآ اعلام کرد که پیش از فیلمبرداری صحنه بسیار مضطرب بود. «پس از سه هفته تمرین. همه پیش از فیلمبرداری صحنه بزرگ جنگ مضطرب هستند. چون نمی‌خواهی آسیب ببینی و به کسی آسیب بزنی. البته فیلمبرداری چنین صحنه‌ای بسیار هیجان‌انگیز نیز هست. ما یک صحنه بزرگ را یاد گرفتیم بعد آن را به پنج بخش تقسیم کردیم و در نهایت سه جنگ دیگر نیز ضبط کردیم. خیلی خیلی جالب بود. من تمام تلاشم را برای پیدا کردن سبک «دانکن» کردم.»

در ادامه ویدیو «تل‌ماسه» موموآ در حال صحبت با کارگردان فیلم، «دنی ویلنوو» دیده می‌شود که به تازگی در مصاحبه‌ای، فیلم‌های دنیای مارول را کپی پیستی از فیلم‌های دیگر خواند و گفت: «شاید این نوع فیلم‌ها ما را تبدیل به زامبی کرده‌اند. البته فیلم‌های ارزشمند بزرگ و پرهزینه زیادی هم امروزه تولید می‌شود. من اصلاً توانایی بدبین بودن را ندارم.»

بازیگران بسیاری از دنیای سینمایی مارول از جمله «زندیا»، «جاش برولین»، «دیوید باتیستا»، و «استلان اسکاشگورد» در فیلم «تل‌ماسه» حضور دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۰

امروزه هر شخصی با کوبیدن مارول خودشو برتر و فرهیخته نشون میده فیلمتو بساز به بقیه کاری نداشته باش

نمایش اسپویل