news-background
news-background

«جنیفر لارنس» بلافاصله پس از پیوستن به توئیتر خواهان اجرای عدالت در مورد قتل زن سیاه‌پوست شد

«جنیفر لارنس» پس از چند سال امتناع از پیوستن به شبکه‌های اجتماعی همچون «جنیفر انیستون» سرانجام به این نتیجه رسید که حضورش در فضای آنلاین ممکن است مؤثر باشد. او پس از پیوستن به توئیتر خواهان اجرای عدالت برای «بریونا تیلور» شد و درخواست کرد که مأمورینی که او را به قتل رسانده‌اند اخراج یا متهم شوند.

لارنس در اولین توئیت خود از «دنیل کامرون» دادستان کنتاکی می‌خواهد مأمورین پلیسی که سه ماه قبل در قتل تیلور، دختر ۲۶ ساله‌ی سیاه‌پوست در خانه‌ی خودش دخیل بوده‌اند را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

لارنس می‌نویسد: «به عنوان لوئیزویلیایی، و به عنوان یک انسان، نمی‌توانم سکوت کنم. من به تمام کسانی می‌پیوندم که علیه این بی‌عدالتی بزرگ اعتراض می‌کنند، و از «دنیل کامرون» دادستان کنتاکی می‌خواهم که اقدامات لازم را در مورد کسانی که مسئول مرگ آن زن بوده‌اند انجام دهد.»

پس از گذشت چند ماه از قتل تیلور با هجوم مأمورین پلیس به خانه‌ی زن در نیمه‌های شب بدون حکم تفتیش، مأمورین همچنان در اداره‌ی پلیس لوئیزویل مشغول به کارند. لارنس می‌نویسد هر چه متهم کردن مأمورین پلیس دیرتر صورت بگیرد، «اعتماد بیشتری از بین می‌رود.»

او اضافه می‌کند: «شما را ملزم به بررسی و پیگرد شفاف مأمورین و ارائه‌ی توضیح در مورد واکنش نابسنده‌ در مورد قتل برینونا تیلور می‌کنم. ما نباید اجازه دهیم حذف زنان سیاه‌پوست در آمریکا ادامه پیدا کند. همان‌گونه که فعالان و رهبران اجتماعی سال‌ها درخواست کرده‌اند: #نامش‌را‌بگویید.»

ستاره‌ی فیلم «گنجشک سرخ» (دانلود فیلم Red Sparrow با لینک مستقیم) علاوه بر این ویدیویی با همکاری سازمان‌ مبارزه با فساد در مورد نرخ رو به رشد حبس زندان مردان سیاه‌پوست و ناکارآمدی نظام قضایی آمریکا به اشتراک گذاشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در سال‌های گذشته لارنس تأکید می‌کرد که لزومی برای به اشتراک گذاشتن نظراتش به صورت آنلاین وجود ندارد و ترجیح می‌دهد به صورت ناشناس در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد. او در سال ۲۰۱۸ به «این‌استایل» گفته بود: «همیشه جنجال زیادی وجود دارد. افراد بسیار زیادی گوش می‌دهند و توجه می‌کنند، و در مورد همه‌چیز نظر می‌دهند. واقعاً دوست ندارم وارد این فضا شوم مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. نمی‌خواهم بی‌دلیل در آن فضا باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۱۷

موج سوار

نمایش اسپویل