news-background
news-background

«جسی پلمانز» در فیلم Killers Of The Flower Moon اسکورسیزی به دی‌کاپریو و دنیرو پیوست

«جسی پلمانز» که اخیراً در فیلم «یهودا و مسیح سیاه»‌ (Judas and the Black Messiah) نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی کرده، در فیلم وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» به «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی‌کاپریو» پیوست. این هفته گزارش شده بود که «لیلی گلدستون» برای بازی در نقش «مالی برکهارت» همسر بومی نژاد «ارنست برکهارت» با بازی دی‌کاپریو به این فیلم ملحق شده است.

داستان «قاتلین ماه گل» از کتابی نوشته‌ی «دیوید گرن» به همین نام اقتباس شده و قتل‌های زنجیره‌ای قبیله‌ی اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ برای تصرف زمین‌های نفت‌خیز را روایت می‌کند. پلمانز در این فیلم هم نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی خواهد کرد که وظیفه دارد به قتل‌ها رسیدگی کند. «اریک راث» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «قاتلین ماه گل» است.

پلمانز پیش از «یهودا و مسیح سیاه» در «به پایان رابطه فکر می‌کنم» (I'm Thinking of Ending Things) «چارلی کافمن» دیده شده و پروژه‌های بعدی او «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) به همراه «دووین جانسون» و «امیلی بلانت»، فیلم «انتلرز» (Antlers) به کارگردانی «اسکات کوپر» به همراه «کری راسل» خواهد بود. پلمانز به‌تازگی بازی در فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) به کارگردانی «جیم کمپیون» و بازی «بندیکت کامبربچ» و «کریستن دانست» را به پایان رسانده است.

استودیوی اپل جدا از «قاتلین ماه گل» عناوین سینمایی و تلویزیونی اریجینال دیگری از جمله «درس شیمی» (Lessons in Chemistry) با بازی «بری لارسن»، «توشه» (Kitbag) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بناپارت» و «آزادی»‌ (Emancipation) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «ویل اسمیت» را در حال توسعه دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید