news-background
news-background

«جان لیتگو» به فصل نهم Dexter بازمی‌گردد

 

[حاوی اسپویلر از فصل چهارم «دکستر»]

شبکه شوتایم ««جان لیتگو» را برای نقش قاتل زنجیره‌ای سریال «دکستر» (Dexter) بازمی‌گرداند. لیتگو در قسمت‌های جدید سریال نقش «آرتور میچل» را تکرار می‌کند که بیشتر با نام «قاتل ترینیتی» در فصل چهارم شناخته می‌شد. این درحالی است که این شخصیت در پایان فصل چهارم به دست «دکستر» کشته شد.

«ددلاین» گزارش می‌دهد که لیتگو در «فصل نهم» سریال که از ۱۰ قسمت تشکیل شده باز خواهد گشت و «کلاید فیلیپس» شورانر «مسیری را ایجاد کرده که «قاتل ترینیتی» بتواند درون روایت گسترده‌تر «دکستر» بازگردد.»

«دکستر» با بازی «مایکل سی. هال» هرگاه از تمایل درونی‌اش حرف زده، همیشه به «رهگذر شوم» (Dark Passenger) خود ارجاع داده در واقع «هری» پدر «دکستر» با بازی «جیمز رمار» بود. «رهگذر شوم» نوعی مونولگ درونی برای «دکستر» بود که برای کشتار تقلا می‌کرد. به همین علت، ممکن است «قاتل ترینیتی» در فصل جدید «رهگذر شوم» جدید «دکستر» باشد. با توجه به اینکه «قاتل ترینیتی» شخصیت «ریتا» با بازی «جولی بنز» مادر هریسون پسر «دکستر» را به قتل رساند، لیتگو ممکن است نقش «رهگذر شوم» پسر «دکستر» را بازی کند. در گزارش‌های جدید آمده است که لیتگو تنها یک روز در لس‌آنجلس مقابل دوربین فصل نهم «دکستر» خواهد رفت

فصل بعدی «دکستر» به گفته «کلاید فیلیپس» نویسنده پروژه فصل نهم نخواهد بود. فیلیپس پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «ما اساساً از ابتدا آغاز می‌کنیم. نمی‌خواهیم که فصل نهم «دکستر» باشد. وقتی این سریال روی ایر برود، ده سال، یا هر مدت دیگری گذشته و [اپیزودهای جدید] بازتاب‌دهنده‌ی این گذر زمان خواهد بود. فرصتی فوق‌العاده است برای نوشتن یک پایان ثانویه. این فرصتی است برای اصلاح آن پایان. اما این دلیل ساخته شدن سریال جدید نیست.»

مینی‌سریال «دکستر» پاییز آینده از شوتایم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید