news-background
news-background

«جاناتان گراف» بازیگر سریال Mindhunter به Matrix 4 پیوست

«جاناتان گراف» که در سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) نت‌فلیکس نقش مأمور «هولدن فورد» را بازی می‌کند و در انیمیشن «منجمد» (Frozen) به جای شخصیت «کریستف» صداپیشگی کرده، برای بازی در قسمت چهارم «ماتریکس» (Matrix 4) قرارداد بست.

«کیانو ریوز» و «کری آن ماس» در قسمت چهارم «ماتریکس» نقش‌های قبلی «نئو» و «ترینیتی» را تکرار می‌کنند و «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر نقش منفی «آکوامن» در یکی دیگر از نقش‌های اصلی بازی می‌کند. بعضی منابع نزدیک به پروژه گزارش داده‌اند که او نقش «مورفیوس جوان» را ایفا خواهد کرد اما این ادعا تاکنون تأیید نشده است. «جیدا پینکت اسمیت» نیز قرار است برای بازی در نقش «نایوب» بازگردد. «جسیکا هنویک» و «نیل پاتریک هریس» هم دیگر چهره‌های جدید چندگانه‌ی «ماتریکس» خواهند بود.

«لانا واچوفسکی» یکی از کارگردانان قسمت‌های قبلی نویسندگی و کارگردانی قسمت چهارم را برای برادران وارنر برعهده گرفته است. «الکساندر هیمون» و «دیوید میچل» واچوفسکی را در نگارش فیلمنامه یاری می‌کنند. فیلمبرداری پروژه از اوایل سال آینده‌ی میلادی کلید می‌خورد.

هنوز مشخص نیست که گراف در قسمت جدید فیلم چه نقشی را بازی می‌کند و باید دید آیا شخصیت او در فیلم تا چه از مأمور فورد سریال «شکارچی ذهن» متفاوت است. انتخاب‌های واچوفسکی تاکنون بازیگرانی از تمامی گونه‌ها و گرایش‌ها را در برگرفته، چرا که گراف پس از «نیل پاتریک هریس» دومین بازیگری است که علناً اعلام کرده همجنس‌گراست.

گراف در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» با «کلینت ایستوود» همکاری کرده است و در تلویزیون سابقه‌ی بازی در سریال «جستجو» (Looking) شبکه‌ی اچ‌بی‌او را دارد. تاریخ پخش فصل سوم «شکارچی ذهن» نت‌فلیکس هنوز مشخص نیست، اما از آنجا که شبکه معمولاً تولید سریال‌هایش را پس از سه یا چهار فصل متوقف می‌کند، این سریال نیز در معرض خطر کنسل شدن قرار دارد. سریال‌های محبوبی مانند «بوجک هورسمن» هم از این سنت شبکه در امان نماند و اخیراً کنسل شد.

اما «هالیوود ریپورتر» به تازگی گزارش داده است که مذاکرات برای تولید فصل سوم «شکارچی ذهن» به حالت تعلیق درآمده تا «دیوید فینچر» فیلم «مانک» (Mank) را برای نت‌فلیکس بسازد. داستان این فیلم در مورد «هرمان جی. مانکیویچ» نویسنده‌ی فیلم کلاسیک «شهروند کین» به کارگردانی «ارسن ولز» است. گراف در مصاحبه با «کلایدر» این ادعا را تأیید کرده و می‌گوید: «ما نمی‌توانستیم فیلمبرداری فصل سوم را پیش از پایان «مانک» آغاز کنیم.» بنابراین جای امیدواری وجود دارد که فصل بعدی سریال هم ساخته شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید