news-background
news-background

«تیموتی شلمی» و «تام هالند» از گزینه‌های بازی در پیش‌درآمد Wonka

 

برادران وارنر اعلام کرده است که پیش‌درآمد «وانکا» را در سال ۲۰۲۳ پخش می‌کند.

 

«پل کینگ» کارگردان «پدینگتون» (Paddington) سال‌های ابتدایی زندگی شخصیت «ویلی وانکا» را روایت می‌کند. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم «وانکا» (Wonka) را در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد. این استودیو می‌گوید فیلم بر روی «ویلی وانکا» جوان و ماجراجویی‌های او پیش از تأسیس معروف‌ترین کارخانه‌ی شکلات‌سازی تمرکز دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سایمون ریچ» پیش‌نویس اول فیلمنامه را به نگارش درآورده‌اند و «سایمون فارنابی» و کینگ آخرین نسخه‌ی آن را به نگارش درآورده‌اند. در کتاب‌های «رولد دال»، شخصیت «ویلی وانکا» مالک کارخانه‌ی شکلات‌سازی است و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کتاب «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» خلق شده. این شخصیت در سال ۱۹۷۲ و در کتاب «چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای» (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز حضور دارد.

«جین وایلدر» در سال ۱۹۷۱ با فیلم «ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی» (Willy Wonka and the Chocolate Factory) نقش این شخصیت را بازی کرد. «جانی دپ» نیز در سال ۲۰۰۵ در فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) ایفاگر همین نقش بود.

فیلم «وانکا» چندین سال است که در دست ساخت قرار دارد و کینگ در سال ۲۰۱۸ به آن ملحق شده. در آن سال گزارش شده بود که «رایان رینولدز»، «دونالد گلاور» و «ازرا میلر» از گزینه‌های بازی در نسخه‌ی جدید فیلم خواهند بود. اما «کلایدر» به تازگی گزارش داده است که وارنرها به دنبال مذاکره با «تام هالند» یا «تیموتی شلمی» برای این نقش‌اند.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که استودیو قصد دارد فیلمبرداری «وانکا» را تا چهار ماه آینده آغاز کند. شلمی قرار است در فیلم جدید «جیمز منگولد» نقش «باب دیلن» را بازی کند، اما این کارگردان بر قسمت پنجم «ایندیانا جونز» تمرکز کرده که باید تابستان ۲۰۲۲ اکران شود. هالند نیز در حال فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» است و رسماً به پروژه‌ی دیگری خارج از «دنیای سینمایی مارول» ملحق نشده. بنابراین هر دو بازیگر امکان بازی در فیلم کینگ را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید