news-background
news-background

تولید ویژه‌برنامه Friends به همراه عوامل سریال رسماً تأیید شد

چند ماه پس از بیست و پنجمین سالگرد پخش «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) از شبکه‌ی NBC، عوامل سریال برای ویژه‌برنامه‌ای در شبکه‌ی HBO Max گرد هم می‌آیند. کارگردانی این برنامه به «بن وینستون» سپرده شد و در استودیوی برادران و بدون فیلمنامه وارنر تولید می‌شود.

«جنیفر انیستون»، ‌«کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «مت‌ له‌بلانک»، «متیو پری»، و «دیوید شویمر» ستارگان سریال همگی برای ضبط این ویژه‌برنامه بازخواهند گشت. این شش نفر به همراه «کوین برایت»، «مارتا کافمن» و «دیوید کرین»‌ خالقان «دوستان» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

این ویژه‌برنامه به همراه ۲۳۶ اپیزود سریال برنده‌ی امی که در خلال سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ روی ایر رفت، به صورت انحصاری از ماه می آینده تنها در اختیار HBO Max خواهد بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که این ویژه‌برنامه پس از مذاکرات طولانی در آستانه‌ی تولید قرار گرفته و عوامل سریال با تهیه‌کنندگان برادران وارنر به توافق رسیده‌اند. بنابر ادعای منابع نزدیک به شبکه، شش ستاره‌ی سریال هریک دستمزدی ۳ تا ۴ میلیون دلاری دریافت خواهند کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کوین رایلی» مدیر تولید محتوای شبکه‌ی جدید HBO Max و مدیر شبکه‌های TBS و TNT می‌گوید: «فکر می‌کنم نامش را باید [مانند اپیزودهای سریال] «همان قسمتی که دور هم جمع می‌شوند» بگذاریم – ما قرار است دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لیزا و متیو را برای یک ویژه‌برنامه که در کنار آرشیو اپیزودهای «دوستان» در شبکه‌ی HBO Max قرار می‌گیرد، دور هم جمع کنیم. من از ابتدایی‌ترین مراحل توسعه‌ی «دوستان» از وجود مطلع شدم و سال‌ها بعد فرصت همکاری در آن را پیدا کردم و خوشحالم که نسل پشت نسل با مخاطبین ارتباط برقرار کرد. ما فکر می‌کنیم که این ویژه‌برنامه لحنی شبیه به سریال خواهد داشت و هواداران قدیمی و جدید را یکپارچه می‌کند.»

شبکه‌ی HBO Max امتیاز پخش سریال «دوستان» را با قراردادی ۴۲۵ میلیون دلاری خریداری کرده است. «متیو پری» اخیراً‌ سرانجام به اینستاگرام ملحق شد تا جمع «دوستان» در این پلتفورم جمع شود. پیش از پری، انیستون به این شبکه‌ی اجتماعی پیوسته و رکورد دنبال‌کنندگان آن را در ۲۴ ساعت اول شکسته بود. او با ارسال تصویری از سریال تولید ویژه‌برنامه را تأیید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۳۲

بیصبرانه منتظریم

نمایش اسپویل