news-background
news-background

اولین تصاویر از «ایمان ولانی» با گریم شخصیت مسلمان Ms. Marvel

اولین تصاویر از گریم «ایمان ولانی» در نقش «خانم مارول» درز کرد.

 

تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری سریال لایو-اکشن «خانم مارول» (Ms. Marvel) در شبکه‌های اجتماعی درز کرد. این تصاویر که ۳۰ آوریل در آتلانتا گرفته شده، «ایمان ولانی» را برای اولین بار در ظاهر شخصیت «خانم مارول» یا «کامالا خان» نشان می‌دهد.

لباس شخصیت «خانم مارول» با آنچه در کتاب‌های کامیک مارول ترسیم شده بود شباهت بسیاری دارد و ولانی با ماسکی سیاه روی چشمانش و النگوهایی طلایی قابل رؤیت است. تنها تفاوت قابل توجه کفش‌های شخصیت به نظر می‌رسد. ولانی در این تصاویر با اسنیکرهای سرخ رنگ دیده می‌شود در حالی که «کامالا خان» در کتاب‌های کامیک معمولاً چکمه به پا می‌کند.

ولانی ۱۶ ساله در کنار «ریش شاه» دیده شده است که در سریال نقش «کامران» را بازی می‌کند، یک «ناانسان» (Inhuman) با توانایی‌های ویژه. هرچند در این تصاویر ولانی برای اولین بار در ظاهر «خانم مارول» دیده شده، اما پاییز گذشته وقتی فیلمبرداری سریال به تازگی آغاز شده بود، تصاویر دیگری از ولانی در حین بازی با ظاهری متفاوت درز کرد. در آن عکس‌ها ولانی با لباس هالووین «کاپیتان مارول» دیده شده بود.

از داستان سریال «خانم مارول» جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود که وقایع آن مستقیماً به فیلم «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) پیوند خورد چرا که ولانی یکی از بازیگران این فیلم در کنار «بری لارسن» و «تیونا پاریس» است. شخصیت «کامالا خان» یک دختر ۱۶ پاکستانی-آمریکایی و مسلمان است که در جرزی سیتی، نیو جرزی زندگی می‌کند و «کاپیتان مارول» را الگوی خود قرار می‌دهد.

«عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) برای کارگردانی سریال «خانم مارول» و نیز «شرمین عبید-چینوی» برنده‌ی اسکار و «میرا منون» برای کارگردانی چند اپیزود دیگر انتخاب شده‌اند.

«خانم مارول» قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی+ پخش شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰

هم خودش زشته هم لباساش لااقل میدادن گلشیفته فراهانی نقشو بازی کنه

نمایش اسپویل