news-background
news-background

تریلر The Rhythm Section: «بلیک لایولی» در تکاپوی انتقام

«رید مورانو» فیلمبردار آمریکایی اولین فیلم بلند استودیویی خود را کارگردانی می‌کند.

«رید مورنو» در تلویزیون با سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid's Tale) در عرصه‌ی فیلمسازی مستقل سابقه‌ی کارگردانی «چمنزار» (Meadowland) را دارد، اما در آغاز سال ۲۰۲۰ این فیلمبردار زن که اخیراً‌ به کارگردانی گرایش پیدا کرده اولین فیلم استودیویی خود در هالیوود را با «سکشن ریتم» (The Rhythm Section) می‌سازد. در این فیلم تریلر که داستانش از رمانی به همین نام به قلم «مارک برنل» اقتباس شده، «بلیک لایولی»، «جود لا»، «مکس کاسلا»، و «استرلینگ کی. براون» ایفای نقش کرده‌اند. برنل نگارش فیلمنامه را برعهده داشته و «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده‌ی «جیمز باند» در پارامونت در تولید پروژه مشارکت کرده است.

داستان فیلم در مورد «استفانی پاتریک» با بازی لایولی است، زنی معمولی که پس از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در سانحه‌ی هوایی زندگی خود را در مسیر نابودی می‌بیند. او وقتی که متوجه می‌شود سقوط هواپیما اتفاقی نبوده، به دنیای تاریک و پیچیده‌ی انتقام از مسؤلین این حادثه وارد می‌شود.

مورانو با فیلمبرداری فیلم‌های برنده‌ی ساندنس «رودخانه‌ی یخ‌زده» و «عزیزان خود را بکشید» دوران حرفه‌ای خودر را آغاز کرد و سپس با ورود به تلویزیون و همکاری در سریال «واینل» (Vinyl) به تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» نامی برای خود دست و پا کرد. مورانو پس از آن فیلم «چمنزار» و سه اپیزود ابتدایی «سرگذشت ندیمه» را به عنوان اولین آثار خود در مقام کارگردان ساخت. کارگردانی در «سرگذشت ندیمه» برای مورانو جوایز امی و صنف کارگردانان آمریکا را به ارمغان آورد. «سکشن ریتم» سومین فیلم بلند مورانو پس از «چمنزار» و درام «فکر می‌کنم حالا تنها باشیم» به شمار می‌آید.

لایولی سال گذشته فیلم «یک لطف ساده» (A Simple Favor) را روی پرده داشت. فیلم «سکشن ریتم» در ابتدا قرار بود فوریه سال ۲۰۱۹ اکران شود اما با مصدومیت لایولی فیلمبرداری به درازا کشید و اکران فیلم به نوامبر امسال و سپس اوایل سال ۲۰۲۰ موکول شد.

پارامونت «سکشن ریتم» را د تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۸) در آمریکا اکران خواهد کرد. اولین تریلر فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید