news-background
news-background

تریلر The Green Knight: «دو پتل» در یک فیلم فانتزی مستقل

«دیوید لوری» از افسانه‌ی «سر گاوین و شوالیه‌ی سبز» برای این فیلم الهام گرفته است.

آخرین بار «گای ریچی» در سال ۲۰۱۷ از افسانه‌ی «شاه آرتور» اقتباس کرد و فیلمی به نام «شاه آرتور» (دانلود فیلم King Arthur با لینک مستقیم) با بازی «چارلی هانم» ساخت، اما به نظر می‌رسد که اقتباس جدید از این افسانه شباهتی به آن فیلم ندارد. «شوالیه‌ی سبز» (The Green Knight) از «سر گاوین و شوالیه‌ی سبز» اقتباس شده و استودیوی A24 آن را اکران می‌کند. «دیوید لوری» در سال‌های اخیر فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «آن‌ها بی‌گناهند» (Ain’t Them Bodies Saints)، «اژدهای پیت» (Pete’s Dragon)، «داستان روحی» (A Ghost Story) و «پیرمرد و اسلحه» (The Old Man & the Gun) را ساخته است.

«شوالیه‌ی سبز» جاه‌طلبانه‌ترین فیلم لوری تا به امروز است و اولین تریلر آن نشان می‌دهد که کارگردان در فضاسازی موفق بوده. در این فیلم «دو پتل» در نقش «سر گاوین»، برادرزاده‌ی بی‌پروای «شاه آرتور» بازی می‌کند که می‌خواهد با غریبه‌ای سبز-پوست به نام «شوالیه‌ی سبز» روبرو شده و او را شکست دهد. اولین تصاویر از این شخصیت در لحظات پایانی تریلر به نمایش گذاشته می‌شود.

«شوالیه‌ی سبز» یکی از دو پروژه‌ی بزرگ پتل در تابستان آینده است. او در فیلم «تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» (The Personal History of David Copperfield) به کارگردانی «آرماندیو ایانوچی» هم نقش اول را بازی می‌کند. دیگر بازیگران «شوالیه‌ی سبز» شامل «جوئل اجرتون»، «بری کیوگان»، «آلیسیا ویکاندر»، و زوج بازیگر «ساحره» (The Witch) یعنی «رالف اینسون»‌و «کیت دیکی» می‌شود. «شان هریس» بازیگر چندگانه‌ی «مأموریت غیرممکن»‌ نیز نقش «شاه آرتور» را بازی می‌کند.

لوری به واسطه‌ی «شوالیه‌ی سبز» بار دیگر با استودیوی A24 همکاری می‌کند. این استودیوی مستقل  پیشتر فیلم «داستان روحی» را در سال ۲۰۱۷ با بودجه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری ساخته و نزدیک به ۲ میلیون دلار فروخته بود. این استودیو امسال فیلم «زولا» (Zola) و «میناری» (Minari) برنده‌ی جایزه‌ي هیأت داوران جشنواره‌ی ساندنس را هم روی پرده می‌برد. آن‌ها سال گذشته با «وداع» (The Farewell) و «الماس تراش‌نخورده»‌ (Uncut Gems) در بازارهای آمریکا و مراسم اهدای جوایز به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند.

«شوالیه‌ی سبز» ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید