news-background
news-background

تریلر Raised By Wolves: سریال پسا-آخرالزمانی «ریدلی اسکات» برای HBO Max

در مورد فیلم «پرومتئوس» (دانلود فیلم Prometheus با لینک مستقیم) به کارگردانی «ریدلی اسکات» معمولاً دو نقطه نظر وجود دارد. دسته‌ی اول که اغلب افراد در آن جای می‌گیرند، از فیلم بیزارند و حتی از ارتباطش با چندگانه‌ی «بیگانه» (دانلود فیلم Alien با لینک مستقیم) آگاه نیستند. گروه دیگر فیلم را سرگرم‌کننده می‌دانند و آن را معتقدند که مفاهیم جذابی را بررسی می‌کند. با این تفاسیر، دسته‌ی دوم از سریالی که اسکات به تازگی برای شبکه‌ی HBO Max تولید کرده به وجد خواهند آمد.

سریال علمی-تخیلی «گرگ پرورده» (دانلود سریال Raised By Wolves با لینک مستقیم) داستانی در مورد یک ربات روایت می‌کند که مأموریت دارد چند کودک را در سیاره‌ی پسا-آخرالزمانی و جنگ‌زده‌ی زمین پرورش دهند. هرچند خصوصیات تعیین‌کننده‌ی «پرومتئوس» یا «بیگانه» در سریال به چشم نمی‌خورد، اما مضامین و بیان بصری آن دو فیلم در سریال قابل مشاهده است.

بازیگران این تریلر علمی-تخیلی شامل «تراویس فیمل»، «آماندا کالین»، «وینتا مک‌گراث»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسون»، «ایتان هازارد»، «آسیا شاه»، «آیوی وونگ»، «ابوبکر سلیم»، «جوردن لاکرن»، و «نیو الگار» می‌شوند. اسکات تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است و چند اپیزود آن را کارگردانی کرده. «الکس گباسی»، «سرجیو میمیکا-گزان»، و «جیمز هاوز» دیگر اپیزودهای سریال را کارگردانی کرده‌اند.

فصل اول «گرگ پرورده» ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) از HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۱

خسته نباشید تریلری که قرار دادین لود نمیشه

نمایش اسپویل
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹

الان مشکلی نداره دوست عزیز. به خاطر عوض شدن آدرس سایت ممکنه اختلالاتی به وجود آمده باشه.

نمایش اسپویل