news-background
news-background

تریلر Greyhound: تام هنکس رهبر نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم

 

این فیلم به کارگردانی «آرون اشنایدر» که براساس حوادث واقعی ساخته شده تابستان آینده اکران می‌شود.

اولین تریلر فیلم جنگی «گری‌هوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) به کارگردانی «آرون اشنایدر» منتشر شد. در این فیلم «تام هنکس» نقش یک فرمانده‌ی نیروی دریایی را بازی می‌کند که باید برای اولین مأموریت خود در «نبرد آتلانتیک» در جنگ جهانی دوم را انجام دهد. هنکس علاوه بر بازی، فیلمنامه را هم بر اساس رمان «سی.‌اس فورستر» به نگارش درآورده است.

«گری‌هوند» اولین روزهای جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند، وقتی که ۳۷ کشتی متفقین به رهبری کاپیتان «ارنست کراوس» با بازی هنکس در اولین مأموریتش روی یک ناوشکن، از آتلانتیک شمالی عبور می‌کنند در حالی که توسط نازی‌ها تحت تعقیب‌اند. کراوس در این اثنا با نزاع‌های درونی و تردید‌های خود هم مواجه است. دیگر بازیگران فیلم شامل «مانوئل گارسیا-رالفو»، «الیزابت شو»، «استیون گراهام»، «راب مورگان»، و «کارل گلاسمن» که به تازگی در سریال «توسعه‌دهندگان» (Devs) شبکه‌ی FX و هولو به نویسندگی «الکس گارلند» ظاهر شده می‌شوند.

این اولین بار نیست که «تام هنکس» در سینما عازم دریا می‌شود. او در سال ۲۰۱۳ با فیلم «کاپیتان فیلیپس» (Captain Philips) نقش یک کاپیتان را بازی کرد که توسط دزدان دریایی سومالی به گروگان گرفته می‌شود. این اولین نویسندگی هنکس برای یک فیلم بلند نیز نیست. او در سال ۲۰۱۱ فیلم «لری کرون» (Larry Crowne) را نوشت و کارگردانی کرد و سابقه‌ی نویسندگی در سریال «جوخه‌ی برادران» (Band of Brothers) را هم دارد. از این گذشته، هنکس در سال ۱۹۶۶ فیلم «این کاری که انجام می‌دهی!» (That Thing You Do!) را نوشت و کارگردانی کرد و در سال ۲۰۱۷ مجموعه داستان‌های کوتاهی تحت عنوان «نوع غیرمعمول» (Uncommon Type) منتشر ساخت.

«گری‌هوند» توسط «آرون اشنایدر» کارگردانی شده که اولین فیلم بلندش را پس از گذشت ۱۰ سال از «به آخر رسیدن» (Get Low) با بازی «بیل ماری» و «رابرت دووال» می‌سازد. اشنایدر برای آن فیلم برنده‌ی بهترین فیلم اول «ایندیپندنت اسپریت» شد. «گری‌هوند» از لحاظ بصری فیلمی عظیم‌تر است اما با فیلمنامه‌ی هنکس به نظر می‌رسد که فیلم شخصت‌-محور و مملو از جلوه‌های ویژه باشد. این فیلم در لوئیزیانا فیلمبرداری شده است.

«گری‌هوند» ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم قرار بود اوایل بهار اکران شود. استودیوی سونی به هالیوود ریپورتر می‌گوید این تغییر هیچ ارتباطی با انتشار ویروس کرونا ندارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۳۳

پیشنهاد می کنم فیلم das boot که ولفگانگ پیترسون در سال 1984 درباره یک زیردریایی ارتش آلمان نازی رو ساخته حتما تماشا کنید تا حس رئالیستی نبرد دریایی و وحشتناکی اش رو حس کنید

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۳۳

از تریلرش معلومه عالیه امیدوارم همینجوری باشه

نمایش اسپویل