news-background
news-background

تریلر فیلم Waiting for the Barbarians با بازی «رابرت پتینسون» و «جانی دپ» منتشر شد

تریلر فیلم «در انتظار بربرها» (دانلود فیلم Waiting for the Barbarians با لینک مستقیم) به کارگرداین «سیرو گرا» منتشر شد. این فیلم پرستاره اولین اثر بلند فیلمساز به زبان انگلیسی است که بر اساس رمان «جی. ام. کوتسی» نویسنده‌ی اهل آفریقای جنوبی اقتباس شده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان فیلم در مورد قاضی یک شهر مرزی و مستعمراتی با بازی «مارک رایلنس» در یک امپراطوری ناشناخته است که تنها هدفش رسیدن به یک بازنشستگی بی‌زحمت است تا اینکه «سرهنگ جول» با بازی دپ از راه می‌رسد. وظیفه‌ی این سرهنگ تهیه‌ی گزارش از فعالیت‌های بربرها و امنیت مرزهاست. جول ترتیب برگزاری چند جلسه‌ی بازجویی ظالمانه را می‌دهد و تعهد قاضی به امپراطوری را زیر سؤال می‌برد. علاوه بر رایلنس، «جانی دپ» در نقش «سرهنگ جول» فرمانده‌ی ارتش، «رابرت پتینسون» و «گرتا اسکاچی» در این فیلم بازی می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گرا فیلمساز ۳۹ ساله‌ی کلمبیایی در سال ۲۰۱۵ با فیلم «آغوش شیطان» (دانلود فیلم Embrace of Serpent با لینک مستقیم) که نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد به شهرت رسید. او سپس فیلم تحسین‌شده‌ی «پرندگان گذرگاه» (دانلود فیلم Birds of Passage با لینک مستقیم) را در سال ۲۰۱۸ ساخت و یک سال بعد «در انتظار بربرها» و اپیزود اول مینی‌سریال «مرز سبز» (دانلود مینی سریال Green Frontier با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس کارگردانی کرد. گرا قرار است با همکاری آمازون مینی‌سریال دیگری به نام «کورتز» (Cortés) به تولید برساند.

«در انتظار بربرها» در تاریخ ۷ آگست امسال (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹) توسط «ساموئل گلدوین فیلمز» به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید