news-background
news-background

تریلر فیلم Mule: «کلینت ایستوود» در نقش قاچاقچی 80 ساله

تریلر جدیدترین فیلم کمپانی برادران وارنر با نام «Mule» منتشر شده است که در آن «کلینت ایستوود» نقش دلال مواد مخدر را بازی می‌کند. ایستوود همچنین تهیه‌کنندگی و کارگردان فیلم را بر عهده دارد. «کلینت ایستوود» که از سال 2008 نقش اصلی فیلمی را ایفا نکرده ممکن است این فیلم آخرین فیلم  دوران طلایی بازیگری‌اش باشد. داستان این فیلم بر اساس زندگی واقعی یک دلال مواد مخدر به نام «لئو شارپ» است که در جنگ جهانی دوم شرکت داشته و از اواخر 80 سالگی شروع به قاچاق کوکائین به کارتل مکزیک می‌کند.

شارپ که در سال 2016 درگذشت ، قدیمی‌ترین و یکی از شناخته‌شده‌ترین دلالان مواد مخدر جهان است. تریلر فیلم  «اِرل استون» با بازی «کلینت ایستوود» را مردی  تصویر می‌کند که شکست‌های قبلی‌اش به عنوان پدر و شوهر  او را تسخیر کرده   و همچنین در آستانه از دست دادن  کسب و کارش است. همان‌طور که انتظار می‌رود، مسیر حرفه‌ای جدید «اِرل استون»، توجه اداره مبارزه با مواد مخدر را جلب می‌کند و درام آغاز می‌شود.

بر روی کاغذ «Mule» می‌توانست کمدی سیاه همچون آثار «مارتین اسکورسیزی یا برادران کوهن باشد، اما به نظر می‌رسد «ایستوود» تصمیم دارد تا بر ماهیت جدی اثر تمرکز کند. همچنین «بردلی کوپر» به عنوان «کالین بیتس»، مامور اداره مبارزه با مواد مخدر  و «لورنس فیش بوران» در نقش مأمور ویژه  در این فیلم ظاهر شدند.

دانلود و تماشای تریلر فیلم Mule 2019

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۴۷

قاچاقچی نیست، مجبوره مواد حمل کنه

نمایش اسپویل
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷

عالی بالاخره قراره یه فیلم ناب بدون هیچ گونه مسخره بازی و حاشیه ببینیم. بی صبرانه منتظرم در ضمن تو خلاصه imdb نوشته شده 90 ساله همچنین "قاچاق کوکائین برای کارتل مکزیک" صحیح تره

نمایش اسپویل