news-background
news-background

تریلر فیلم مدعی اسکار Judas and the Black Messiah: روایت ترور رهبر «حزب پلنگ سیاه»

«دنیل کالویا» و «لاکیث استنفیلد» در فیلم جدید برادران وارنر و «رایان کوگلر» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

«فرد همپتون» وقتی توسط اف‌بی‌آی ترور شد ۲۱ ساله بود. پلیس فدرال جنایتکاری به نام «ویلیام اونیل» را به خدمت گرفته بود تا صدای اعتراض همپتون و حزب «پلنگ سیاه» را فرونشاند. اما آن‌ها موفق نشدند میراث همپتون را از بین ببرند و ۵۰ سال بعد، اظهارات او در مورد انقلاب هنوز زنده است و شاید رساتر از همیشه شنیده می‌شود. «یهودا و مسیح سیاه» (دانلود فیلم Judas and the Black Messiah با لینک مستقیم) عنوان فیلمی است که قصد بازگویی این وقایع را دارد. برادران وارنر پنجشنبه از اولین تریلر این فیلم رونمایی کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در سال ۱۹۶۸، این فعال حقوق اجتماعی جوان و جذاب به مدیریت حزب «پلنگ سیاه» در ایلینوی نائل شد و برای آزادی، قدرت تعیین سرنوشت جامعه‌ی سیاه‌پوستان و پایان خشونت پلیس در برابر سیاهان مبارزه کرد. همپتون الهام‌بخش یک نسل برای مقابله با زورگویی بود و به همین علت هدف دولت، اف‌بی‌آی و پلیس شیکاگو قرار گرفت. کارگردانی این فیلم به «شاکا کینگ» سپرده شده تا اولین فیلم استودیویی خود را با فیلمنامه‌ای که با همکاری «ویل برسون» به نگارش درآورده کارگردانی کند.

در «یهودا و مسیح و سیاه» ستارگان سیاه‌پوستی چون «دنیل کالویا» در نقش «فرد همپتون» و «لاکیث استنفیلد» در نقش «ویلیام اونیل» بازی می‌کنند. «اشتون سندرز»، «الگی اسمیت»، «دامینیک فیشبک»، «جسی پلمانز» و «مارتین شین» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. «رایان کوگلر» کارگردان «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) و «چارلز کینگ» تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند. این فیلم قرار بود ۲۱ آگست اکران شود اما ویروس کرونا سبب شد استودیو آن را از تقویم خارج کند. تریلر فیلم نیز تاریخ اکران جدید فیلم را فاش نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید