news-background
news-background

تریلر فصل پنجم Peaky Blinders: انگلستان آماده انفجار

سریال بریتانیایی پرسروصدا با بازی «کیلین مورفی» به زودی از شبکه‌ی BBC One پخش می‌شود.

شبکه‌ی BBC اولین تیزر از فصل پنجم سریال تاریخی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) را منتشر کرده که مملو است از صحنه‌های خشونت‌بار همیشگی. در این چند اپیزود جدید به نظر می‌رسد که خشم و آتشین‌خویی گروه به مسیر دیگری منحرف شده و انگلستان اوایل قرن بیستم را تحت شعاع قرار می‌دهد.

«تام شلبی» (کیلین مورفی) پس از پیروزی غیرمنتظره در پایان فصل گذشته، اکنون این فرصت را در اختیار دارد که پارلمان را از درون تغییر دهد. داستان در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰ روی می‌دهد و به نظر می‌رسد که سایر شلبی‌ها همچنان قصد دارند به هر قیمتی که شده از خود دفاع کنند. همچنانکه یکی از شخصیت‌ها ادعا می‌کند: «مرگ... گاهی مهربانی است.»

آمار بینندگان سریال با پخش فصل اول از پاییز سال ۲۰۱۳ همواره با رشد روبرو شده و چهار فصل پیشین آن یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس بوده است. «استیون نایت» نویسنده‌ی سریال قرار است برای فصل پنجم بازگردد و «آنتونی بایرن» این فصل را کارگردانی می‌کند.

تاریخ پخش فصل پنجم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود اپیزودهای جدید اواخر سال جاری میلادی روی ایر بروند. تریلر فصل پنجم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید