news-background
news-background

تریلر رسمی The Trial of the Chicago 7 «آرون سورکین» منتشر شد؛ اولین واکنش‌های منتقدین

«ساشا بارون کوئن» در این فیلم با «جرمی استرانگ» برنده‌ی امی و «ادی ردمین» برای سورکین مقابل دوربین رفته است.

درام «محاکمه ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 با لینک مستقیم) به کارگردانی «آرون سورکین» تنها یکی از فیلم‌های مدعی اسکار است که توسط نت‌فلیکس پخش خواهد شد. سورکین در تازه‌ترین اثرش در مقام کارگردان ستارگانی چون «جرمی استرانگ»، «ساشا بارون کوئن»، «فرانک لنگلا»، «مایکل کیتون»، «جوزف گوردن لویت»، «ادی ردمین» و بسیاری دیگر را انتخاب کرده است. داستان فیلم در مورد اعتراضات صلح‌آمیز سال ۱۹۶۸ است که به درگیری خونین با پلیس کشیده شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«محاکمه ۷ شیکاگویی» این هفته به صورت مجازی اکران شده و منتقدین و ژورنالیست‌ها اولین واکنش‌های خود پس از دیدن آن را به اشتراک گذاشته‌اند. «کیت اربلند» منتقد «ایندی‌وایر» می‌نویسد: «فیلم پیوندی عالی و استادانه است از توانایی‌های سورکین، و داستانی بهنگام با بازیگرانی که جملگی نمایشی برجسته دارند، اما ترکیب استرانگ/کوئن مشخصاً برتر از سایرین است.»

«اریک دیویس» نویسنده «فندنگو» می‌نویسد: ««محاکمه ۷ شیکاگویی» سورکین فوق‌العاده است، و قطعاً یکی از بهترین‌های امسال خواهد بود. فیلم تند‌وتیز، دلربا، و بهنگام است و نویسندگی آن شگفت‌انگیز و نمایش بازیگران سراسر شورانگیز است.»

«مایک رایان» منتقد «آپراکس» می‌گوید: «حتی در خانه‌ام با دیدن فیلم هراس واقعی را حس کردم. بله، عجیب است، کاشف به عمل آمد که «آرون سورکین» می‌تواند درام حقوقی بسازد. (ضمناً من حاضرم مستند مراودات پشت‌ صحنه میان «جرمی استرانگ» و «ساشا بارون کوئن» را هم ببینم...»

 

فیلم Trail of The Chicago 7 «آرون سورکین» را نت‌فلیکس پخش می‌کند

 

نت‌فلیکس برای عرضه و بازاریابی فیلم «محاکمه ۷ شیکاگویی» مدل «ایرلندی» (The Irishman) «مارتین اسکورسیزی» را به کار می‌بندد و ابتدا به مدت سه هفته اکران خواهد شد و سپس در اختیار مشترکین سرویس استریمینگ قرار می‌گیرد. دست کم هشت سالن سینما از ۲۵ سپتامبر این فیلم را اکران خواهند کرد. نت‌فلیکس در طول دو هفته بعد از افتتاحیه سالن‌های فیلم را افزایش می‌دهد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«محاکمه ۷ شیکاگویی» ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید