news-background
news-background

تریلر رسمی Joker منتشر شد: هبوط «واکین فینیکس» در جنون

فیلم جدید «تاد فلیپس» که از کتاب‌های کامیک اقتباس شده در سه جشنواره‌ی بزرگ فیلم در پاییز امسال اکران می‌شود.

استودیوی برادران وارنر در آستانه‌ی برگزاری جشنواره‌ی فیلم ونیز از تریلر رسمی «جوکر» (Joker) با بازی «واکین فینیکس» در نقش شخصیت شرور دنیای «بتمن» رونمایی کرد. اولین تریلر فیلم آپریل گذشته منتشر شد و با استقبال مخاطبین همراه شد. تصاویر جدید از فینیکس در قالب این شخصیت بیش از پیش احتمال نامزدی او در اسکار را افزایش می‌دهد. فیلیپس پیش از «جوکر»، فیلم‌های «خماری» (The Hangover) را اکران کرده بود.

داستان «جوکر» در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی روی می‌دهد و زندگی «آرتور فلک» کمدین شکست‌خورده‌ای را روایت می‌کند که با طرد شدن از سوی جامعه به دنیای زیرزمینی جنایت‌ در شهر گاتهام گرایش پیدا می‌کند. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «رابرت دنیرو» در نقش یک مجری شوی شبانه، «زازی بیتس» ستاره‌ی سریال «آتلانتا» و «ددپول» در نقش معشوق آرتور، «فرانسیس کانروی»، «بیلی کمپ»، و «مارک مارون» می‌شوند. «جوکر» که به گفته‌ی دنیرو به «سلطان کمدی» ادای دین می‌کند، به فیلم‌های گانگستری «مارتین اسکورسیزی» شباهت دارد. فینیکس ماه گذشته فاش کرده بود که برای بازی در نقش «جوکر» ویدیوهایی را نگاه کرده که خنده‌های بیماران روانی را نشان می‌دادند.

حضور فینیکس در این نقش، موجب شده بود او یکی از نامزدهای احتمالی اسکار در نظر گرفته شود، اما اکران فیلم در سه جشنواره‌ی فیلم بزرگ، این اثر را به یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه تبدیل کرده است. «جوکر» علاوه بر ونیز در جشنواره‌های فیلم تورنتو و نیویورک هم روی پرده خواهد رفت. افتخارآفرینی فیلم‌های ابرقهرمانی دشوار اما ناممکن نیست. «پلنگ سیاه» سال گذشته به اولین فیلم ابرقهرمانی بدل گشت که در بخش بهترین فیلم سال نامزد می‌شود. «هیث لجر» نیز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را با بازی در فیلم «شوالیه‌ی تاریکی» به کارگردانی «کریستفر نولان» تصاحب کرده بود، هر چند پیش از دریافت جایزه از دنیا رفت.

برادران وارنر «جوکر» را در تاریخ ۴ اکتبر در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۱۷

توی تریلر اونجایی که فکر کنم آزمایشی خندشو امتحان میکنه یه خنده جوکری به تمام معناست دمش گرم واقعا فینیکس رو برای جوکر ساختن

نمایش اسپویل
۷ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴

حس خوبی به این فیلم دارم . وقتی تریلر فیلم رو دیدم ، جایی که دنیرو وارد صحنه میشد با ژشت مجری همه فن حریف . به نظر باید منتظر بازی متفاوت خواکین فینیکس بود . کسی از این آدم بازی بد یادش نمی آد . حتی وقتی سن کمی داشت تو فیلم " یو ترن " اولیور استون که نقش یه بچه ننر خلافکار رو بازی میکرد . یا نقش جالب اش در فیلم وسترن " برادران سیسترز " که پارسال بازی کرده بود .

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۸ ۲۳:۲۵

حس میکنم فینیکس قراره امسال همرو غافلگیر کنه. قطعن میدرخشه تو این نقش.

نمایش اسپویل