news-background
news-background

سومین و آخرین تریلر فیلم First Man منتشر شد

کمپانی «یونیورسال پیکچرز» تریلر جدید هیجان‌انگیزی برای فیلم درام و فضایی «First Man» منتشر کرده است. این فیلم، فیلمی در ژانر زندگینامه‌ای به کارگردانی «دیمین شزل» می‌باشد، که «رایان گاسلینگ» در آن به ایفای نقش پرداخته‌.

این تریلر تلاش انسان برای فرود به ماه را نشان می‎دهد، و شامل قسمتی از سخنرانی «جان اف کندی» در مورد پروژه سفر به ماه است. این سخنرانی که «Moon Shot» نامیده می‎شد، در سال 1961 در کنگره آمریکا مطرح شد.

«دیمین شزل» کارگردان فیلم «Whiplash» و رایان گاسلینگ بازیگر فیلم «Blade Runner 2049» به دنبال موفقیت در فیلم موزیکال «La La Land» در سال 2016 بار دیگر در این فیلم نیز با هم همکاری کردند. این فیلم بر اساس کتاب «نخستین انسان: زندگی نیل آرمسترانگ» اثر «جیمز آر. هانسن» است. فیلمنامه این فیلم توسط «جاش سینگر» نوشته شده است که پیش از این برای فیلم «Spotlight» توانست جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند.

«ویک گادفری» و «مارتی باون» مدیران کمپانی «Temple Hill Entertainment»، که پیش از این فیلم های «The Fault in Our Stars» و «The Twilight Saga» را تهیه کنندگی کرده‎اند، وظیفه تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

در کنار «رایان گاسلینگ» به عنوان بازیگر اصلی، «کلر فوی» بازیگر سریال «The Crown» در نقش «جنت شارون»، «کوری استول» بازیگر سریال «The Strain» در نقش «باز آلدرین»، «کایل چندلر» بازیکر فیلم « Game Night» در نقش «دیک اسلایتون»، «جیسون کلارک» بازیگر فیلم «Dawn of the Planet of the Apes» در نقش «ادوارد هیگینز وایت»، «شیا ویگهام» بازیگر فیلم « Kong: Skull Island» در نقش «گاس گریسوم»، «جان برنتال» در نقش «دیوید اسکات»، «برایان دارسی جیمز» در نقش «جوزف ای واکر»، «پابلو شرایبر» در نقش «جیمز لاول»، «پاتریک فوگیت»، «کوری مایکل» و «لوکاس هاس» در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم «First Man» قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر اکران شود. جدید ترین تریلر این فیلم را می‎توانید در ادامه ببینید.

 

دانلود و مشاهده آنلاین تریلر سوم First Man

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید