news-background
news-background

«تایکا وایتیتی»: در مورد آینده‌ «ثور چاق» در مارول هنوز تصمیمی گرفته نشده

افزایش وزن «خدای آذرخش» در بلاک‌باستر تابستانی «انتقام‌جویان: آخر بازی» اعتراضات بسیاری را در پی داشت.

یکی از مهمترین پرسش‌های مطرح شده در رابطه با «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» این است که آیا «ثور» همچنان مانند «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) از اضافه وزن رنج می‌برد یا نه. ظاهر متفاوت این شخصیت که در فضای مجازی به «ثور فربه» معروف شد یکی از سوپرایزهای عجیب و بحث‌برانگیز «آخر بازی» بود. بعضی از هواداران به علت شوخی‌های مکرر فیلم با اضافه وزن «ثور»، آن را متهم به چاقی-هراسی کردند.

وایتیتی به تازگی در مصاحبه با یاهو در حین برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) می‌گوید فیلمنامه‌ی «ثور: عشق و آذرخش» به پایان رسیده اما هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت اصلی با ظاهری که در «آخر بازی» داشت در فیلم ظاهر می‌شود یا اندام عضلانی‌اش. وایتیتی می‌گوید: «این مبحثی است که همچنان در مارول ادامه دارد. زیرا هنوز مشخص نکرده‌ایم که داستان این فیلم چند سال یا چند ماه پس از حوادث «آخر بازی» روی می‌دهد.»

«کریس همسورث» در مصاحبه با ورایتی پس از اکران «آخر بازی» گفته بود که از بازی در نقش این ابرقهرمان با ظاهر متفاوتش لذت برده است: «این آن نسخه از «ثور» لذت بردم. با آنچه که پیش از این در قالب این شخصیت بازی کرده بودم تفاوت داشت و بعد وجود مستقل خودش را پیدا کرد.»

«کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «آخر بازی» هم از افزایش وزن «ثور» دفاع کرده بودند. مارکوس در مصاحبه با والچر می‌گوید: «ما فکر کردیم کسی که همه چیز را از دست داده و شکست خورده چه سرانجامی می‌تواند پیدا کند؟ چه می‌شود اگر او به نوعی به یک الکلی افسرده تبدیل شود؟ افزایش وزن نیز تنها بخشی از شرایط جدید شخصیت بود.»

«کریس همسورث» هفته‌ی گذشته در کامیک کان شیکاگو اظهار امیدواری کرده بود که با «رابرت داونی جونیور» و «کریس اوانز» هم‌بازیانش در «دنیای سینمایی مارول» در بازسازی «سه دوست!» (Three Amigos!) بازی کند. این فیلم کمدی وسترن در سال ۱۹۸۶ اکران شد و «مارتین شورت»، «استیو مارتین» و «چوی چیس» در آن به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم در مورد سه ستاره‌ی فیلم‌های صامت است که در دهکده‌ی کوچکی در مکزیک با قهرمان واقعی اشتباه گرفته می‌شوند.

اوانز نیز پیش‌تر به بازی مجدد در کنار همسورث در فیلمی مانند کمدی‌های دهه‌ی هشتادی اظهار علاقه کرده بود. همسورث در کامیک کان شیکاگو می‌گوید امیدوار است شخصیت «بتا ری بیل» هم به زودی به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شود. او می‌گوید: «اولین کتاب کامیکی بود که خواندم. عاشق این شخصیت هستم.»

همسورث که در «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» با «تسا تامپسون» و «پیشتازان فضا» (Star Trek) و حتی «شکارچیان روح» هم بازی کرده تمایل دارد در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» هم حاضر شود.

همسورث نقش ابرقهرمانی خود را در مقابل «ناتالی پورتمن» و «تسا تامپسون» تکرار خواهد کرد. دیزنی «ثور: عشق و آذرخش» را ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید