news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم Stranger Things با انتشار یک تیزر و پوستر اعلام شد

نت‌فلیکس در شب سال نوی میلادی با انتشار ویدیویی عجیب و پوستری جدید تاریخ پخش فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را پس از مدت‌ها انتظار اعلام کرد. این سریال سراسر نوستالژی در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ و همزمان با جشن روز استقلال آمریکا بازخواهد گشت. در این ویدیو که ترک لاین‌های نوار VHS هم روی آن دیده می‌شود، شمارش معکوس اسرارآمیزی از سال ۱۹۸۵ به نمایش گذاشته می‌شود.

در ابتدای ویدیو متنی دیده می‌شود با این مضمون که ویژه‌ برنامه‌ی سال جدید ۱۹۸۵ از طریق شبکه‌ی محلی WIZY در هاکینز ایالت ایندیانا (محل وقوع داستان) پخش می‌شود. پس از آغاز شمارش، ویژه برنامه با ایراد فنی مواجه می‌شود و پیام‌هایی داس-گونه روی صفحه ظاهر می‌شود. بدون شک همین ویدیوی کوتاه حاوی ایستر اگ‌های زیادی است و هواداران احتمالاً برداشت‌های مختلفی مرتبط با فصل سوم از آن کرده‌اند.

این دومین تیزر منتشر شده برای فصل سوم است. نت‌فلیکس اوایل ماه دسامبر با انتشار تریلر کوتاه دیگری عناوین اپیزودهای فصل جدید را فاش کرده بود: «سوزی صدایم را می‌شنوی؟»، «موش‌های مال»، «پرونده‌ی نگهبان گمشده»، «تست سوانا»، «منبع»، «روز تولد»، «گزیدگی»، و «نبرد استارکورت». از این عناوین اطلاعات زیادی به دست نمی‌آید اما بر هیجان آن‌ها می‌افزاید.

نت‌فلیکس پوستر جدیدی نیز برای فصل سوم «چیزهای عجیب» منتشر ساخته که متن «یک تابستان می‌تواند همه چیز را تغییر دهد» بر روی آن به چشم می‌خورد و تأیید می‌کند که داستان فصل جدید در تابستان سال ۱۹۸۵ روی می‌دهد. علاوه بر این شخصیت‌های سریال را می‌بینیم که در حال تماشای جشن چهارم جولای و آتش‌بازی‌ها هستند، اما الون رو گردانده و به موجودی عجیب خیره شده.

تاکنون عوامل سریال اطلاعات زیادی از فصل سوم فاش نکرده‌اند، اما «میلی بابی براون» اخیراً در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرده است که بتواند «هاپر» و «جویس» را بار دیگر در کنار هم ببیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید