news-background
news-background

تاریخ پخش سریال‌های Loki و Star Wars: The Bad Batch  از دیزنی+ مشخص شد

مارول سرانجام تاریخ پخش سریال «لوکی» (Loki) از دیزنی+ را اعلام کرد. این سریال ابرقهرمانی که بخشی از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است، ۱۱ ژوئن آینده روی ایر خواهد رفت. دیزنی و مارول در کنفرانس «اتحادیه منتقدین تلویزیونی» علاوه بر این تاریخ پخش چندین عنوان دیگر را نیز فاش کرده‌اند. دیزنی ۱۵ دقیقه از سریال «فالکن و سرباز زمستان» را چهارشنبه ۲۴ فوریه در این رویداد برای منتقدین به نمایش گذاشت.

«کوین فایگی» پیش‌تر گفته بود که «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» در نقش «خدای شرارت» به فیلم «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange and the Multiverse of Madness) مرتبط است، در حالی که این فیلم مستقیماً به «وانداویژن» (WandaVision) متصل شده.

«اوون ویلسون»، «گوگو امباتا-را»، «سوفیا دی مارتینو»، «وومی موساکو» و «ریچارد ای. گرنت» دیگر بازیگران «لوکی» خواهند بود. «کیت هرون» کارگردان و «مایکل والدرون» سرپرست نویسندگان سریال «لوکی» بوده‌اند.

اولین قسمت از فصل اول «فالکن و سرباز زمستان» ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد و «آنتونی مکی» و «سباستین استن» نقش‌های «سم ویلسون/فالکن» و «باکی بارنز/سرباز زمستان» را تکرار می‌کنند. این شخصیت‌ها آخرین بار در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیده شده بودند، جایی که «کاپیتان آمریکا» با بازی «کریس اوانز» سپر نمادینش را به فالکن سپرد.

اولین تصاویر از «فالکن و سرباز زمستان» صحنه‌های مبارزه‌ی مملو از جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای را رونمایی کرده و دیزنی به منتقدین تأکید کرده است که این سریال برخلاف «وانداویژن» دارای لحظات اکشن بسیار بیشتری است.

علاوه بر مکی و استن، «دنیل برال» که در سال ۲۰۱۶ در فیلم «جنگ داخلی»‌ (Captain America: Civil War) نقش یک شخصیت منفی را بازی کرد، «امیلی ون‌کمپ»، «وایات راسل» در نقش «جان اف. واکر» جانشین «کاپیتان آمریکا» از سوی دولت، در «فالکن و سرباز زمستان» که در قالب شش اپیزود ساخته شده نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیزنی در این کنفرانس اعلام کرد که سریال انیمیشن «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) را نیز ۴ می از دیزنی+ پخش می‌کند. «کوین فایگی»‌ می‌گوید: «همه‌چیز به داستان‌سرایی منتهی می‌شود. انتظار از فیلم‌ها و سریال‌ها بالاست، و ما هر بار تلاش کرده‌ایم این انتظارات را فراتر ببریم.»

سریال «هیولاها مشغول کار» (Monsters at Work) عنوان دیگری است که در این کنفرانس تاریخ پخش آن مشخص شد. این عنوان دنیای انیمیشن «شرکت هیولاها» (Monsters, Inc.) پیکسار را گسترش خواهد داد و ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ روی ایر خواهد رفت. داستان سریال در مورد «مایک» و «سالی» است که کشف می‌کنند خنده ده برابر بیشتر از فریاد انرژی تولید می‌کند. «تایلر تاسکمن» یک هیولای جوان مشتاق است که از «دانشگاه هیولاها» فارغ‌التحصیل شده و همیشه آرزوی تبدیل شدن به یک «ترساننده» را داشته اما در «شرکت هیولاها» کاری پیدا می‌کند و به حقیقت پی می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید