news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Defending Jacob با بازی «کریس اوانز» اعلام شد

اوانز و «میشل داکری» در سریالی که از یک رمان پرفروش نوشته‌ی «ویلیام لندی» اقتباس می‌شود نقش والدین یک پسر ۱۴ ساله متهم به قتل را بازی می‌کنند.

با توجه به اینکه در مراسم اهدای جوایز امی سال آینده تنها سریال‌هایی پذیرفته می‌شوند که تا ۳۱ می  ۲۰۲۰ روی ایر رفته باشند، انتظار می‌رود که تا بهار آینده عناوین تلویزیونی مهم‌تر منتشر شوند. یکشنبه شب در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» در کالیفرنیا، اپل‌ تی‌وی+ اعلام کرد که سه اپیزود اول مینی‌سریال مدعی کسب جایزه‌ی «دفاع از جیکوب» (Defending Jacob) در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

«دفاع از جیکوب» با بازی «کریس اوانز»، «میشل داکری»، «جیدن مارتل»، «چری جونز»، و «پابلو شرایبر» بر اساس یک رمان جنایی پرفروش به قلم «ویلیام لندی» ساخته شده و اوانز و داکری نقش والدین یک پسر ۱۴ ساله‌ی متهم به قتل را در یکی از شهرهای کوچک ایالت ماساچوست بازی می‌کنند.

این سریال در سال ۲۰۱۲ همزمان با انتشار کتاب قرار بود به صورت فیلم ساخته شود، اما «مارک بامبک» آن را به یک مینی‌سریال تبدیل کرد. او می‌گوید: «حدود ۳۰ یا ۲۰ سال قبل، این عنوان به فیلمی تبدیل می‌شد که به صورت گسترده روی پرده می‌رفت. اما بهتر آن است که به شکل مینی‌سریال ساخته شد چرا که بعضی از المان‌های آن با فیلم شدن از بین می‌رود.»

«مورتن تیلدام» کارگردان سریال هم تأیید می‌کند که فرمت مینی‌سریال به داستان فرصتی برای نفس کشیدن می‌دهد و روابط بین شخصیت‌ها را بهتر برقرار می‌کند. او می‌پرسد: «تاریخچه‌ی این خانواده چیست؟ از کجا آمده‌اند؟ من یک فرزند ۱۲ ساله دارم که همیشه از او به بهترین شکل مراقبت می‌کنم. یکی از مسائلی که ما را مجذوب کرد این پرسش بود که «تا کجا حاضرید از خودتان در مقابل دنیا دفاع کنید؟» مستحکم‌ترین پیوند چیست؟»

مارتل و اوانز در فیلم «شمشیرهای از رو بسته» (Knives Out) به کارگردانی «رایان جانسون» با یکدیگر همکاری کرده بودند. مارتل می‌گوید: «ما وقتی در بوستون «شمشیرهای از رو بسته» را فیلمبرداری می‌کردیم برای این نقش تست بازیگری دادم. کریس می‌گفت: «قرار است با هم کار کنیم؟ تو پسر من می‌شوی؟»»

اوانز که «شمشیرهای از رو بسته» و «دفاع از جیکوب» را بدون وقفه بازی کرده می‌گوید: «بعضی وقت‌ها اخلاقم عوض می‌شود. سعی می‌کنم عجله‌ای در انتخاب فیلم‌ها نداشته باشم. اما این سریال یکی از آن پروژه‌هایی بود که در یاد می‌ماند. جلساتی که با مورتن و مارک برگزار کردیم فوق‌العاده بودند. احساس کردم که باید انجامش دهم.»

«دفاع از جیکوب» تو استودیوهای پارامونت فیلمبرداری شده و بامبک نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

پس از آغاز پخش سه اپیزود ابتدایی «دفاع از جیکوب» از ۲۴ آپریل، قسمت‌های چهارم تا هشتم هر جمعه به صورت هفتگی روی ایر می‌روند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۰۱

بنظر میرسه این سریال فصل بعدی هم داره... درسته؟ یا اینکه باید تمام شده تلقی بشه... لحظات نفس گیری داشت

نمایش اسپویل