news-background
news-background

تاریخ اکران دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse مشخص شد

دنباله‌ی فیلم انیمیشن «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) استودیوی سونی ۸ آپریل ۲۰۲۲ (جمعه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران می‌شود. سونی و مارول اعلام کردند که پیش از اکران قسمت اول تولید این دنباله را تأیید کرده بودند. «ژواکیم دوس سانتوس» برای کارگردانی ادامه‌ی داستان «مایلز مورالس» برگزیده شده و نویسندگی فیلمنامه به «دیو کالاهام» سپرده شده است.

«درون دنیای عنکبوتی» در مورد مورالس ۱۳ ساله اهل بروکلین بود که به مرد-عنکبوتی تبدیل می‌شد. این فیلم، انیمیشن کامپیوتری را به شکلی نوآورانه با تکنینک‌های طراحی با دست ترکیب کرده بود و برنده‌ی اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. «درون دنیای عنکبوتی» جوایز دیگری از گلدن گلوب، بفتا و صنف تهیه‌کنندگان هم دریافت کرد.

انیمیشن خلاقانه‌ی سونی که با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری ساخته شد موفقیتی غیرمنتظره در گیشه داشت و نزدیک به ۳۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. فیلمنامه‌ی قسمت اول توسط «فیل لرد» و «رادنی راثمن» به نگارش درآمده بود. «کریستفر میلر» و لرد به همراه «ایمی پاسکال»، «آوی آراد»، و «کریستینا استاینبرگ» تهیه‌کنندگان فیلم بودند.

«مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» دومین انیمیشن تاریخ استودیوی سونی بود که پس از «موج‌سواری» (Surf’s Up) در سال ۲۰۰۷ نامزد اسکار می‌شد. سونی روز جمعه اعلام کرد که تاریخ اکران انیمیشن موزیکال «ویوو» (Vivo) با ترانه‌های اریجینالی از «لین مانوئل میراندا» خالق تئاتر پرفروش «همیلتون» را از۶ نوامبر ۲۰۲۰ به ۱۶ آپریل ۲۰۲۱ تغییر داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید