news-background
news-background

با تأخیر در اکران Black Widow برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ فیلمی از استودیوی مارول در طول سال عرضه نمی‌شود

با به تعویق افتادن اکران فیلم «بیوه سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) تا سال ۲۰۲۱، توفیق اجباری آغاز فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» به سریال «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) اختصاص پیدا کرد. به این ترتیب برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ استودیوی مارول فیلم بلندی در طول سال راهی سالن‌های سینما نکرد. این استودیو با مدیریت «کوین فایگی» که «دنیای سینمایی مارول» را تابستان سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» (Iron Man) آغاز کرد، از سال ۲۰۱۰ دست کم یک فیلم را در طول سال عرضه کرده بود. در صورتی که «بیوه سیاه» در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ اکران شود، از روی پرده رفتن فیلم‌های استودیوی مارول ۶۷۵ روز می‌گذرد. این استودیو آخرین بار ژوئیه سال ۲۰۱۹ فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) را اکران کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این دومین وقفه طولانی است که هواداران برای فیلم‌های مارول تجربه می‌کنند. اختلاف میان اکران «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) و «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) که اتفاقاً شخصیت «اسکارلت جوهانسن» را معرفی کرد، به ۶۹۳ روز می‌رسید. اولین فیلم اختصاصی این شخصیت ۱۱ سال پس از اولین حضور او در «مرد آهنی ۲» به سالن‌های سینما می‌آید. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تغییر تاریخ اکران «بیوه سیاه» سبب شد که فیلم‌های «جاودانان» (Eternals) به کارگردانی «کلوئی ژائو»، و «شانگ چی: افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» به میانه و اواخر سال ۲۰۲۱ موکول شود و «مرد عنکبوتی ۳» به دسامبر این سال منتقل شود.

در فاز چهارم مارول برای اولین بار چهار فیلم در یک سال عرضه می‌کند. این استودیو در سال ۲۰۱۷ سه فیلم «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، دنباله «ثور» (Thor) و قسمت اول «مرد عنکبوتی» را عرضه کرده بود. در حال حاضر قرار است «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) اوایل سال ۲۰۲۲ و «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) اواخر این سال اکران شوند. دنباله‌های «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «کاپیتان مارول» نیز برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌اند. تاریخ اکران فیلم‌های «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) و قسمت سوم «محافظین کهکشان» از یک سو و «بلید» (Blade) با بازی «ماهرشالا علی» و ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) هنوز مشخص نیست.

سریال «وانداویژن» به عنوان اولین پروژه‌ی مارول در ماه دسامبر آینده از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید