news-background
news-background

«بونگ جون هو» اولین فیلم انیمیشن خود را به زبان کره‌ای می‌سازد

این فیلم انیمیشن «پروژه بعدی او پس از پروژه بعدی‌اش» خواهد بود.

 

«بونگ جون هو» برای اولین بار با همکاری یک کمپانی کره‌ای (4th Creative Party) وارد دنیای انیمیشن خواهد شد. «اسکرین دیلی» گزارش داده است که این انیمیشن به صورت کامل با گرافیک رایانه‌ای تولید خواهد شد و «با درگیری میان مخلوقات اعماق دریا و انسان‌ها سر و کار دارد.» بونگ برای فیلم «میزبان» (Host)، «اوکجا» (Okja) و «برف‌شکاف» (Snowpiercer) با این کمپانی همکاری کرده بود. فیلم‌های «اولدبوی» (Oldboy)، و «پیشخدمت» (The Handmaiden) «پارک چان-ووک» نیز با همکاری همین کمپانی تولید شده است.

در گزارش «اسکرین دیلی» آمده است: «بونگ از سال ۲۰۱۸ بر روی این پروژه انیمیشن کار می‌کند و نگارش فیلمنامه آن را در ماه ژانویه به پایان رسانده است. او در حال نگارش فیلمنامه یک فیلم انگلیسی-زبان لایو-اکشن به عنوان فیلم بعدی خود است، و این انیمیشن کره‌ای پس از آن ساخته خواهد شد.»

بونگ اوایل ماه فوریه تأیید کرده بود که نگارش یکی از دو فیلمنامه جدیدش پس از «انگل» (Parasite) را به پایان رسانده است: «با نوشتن این دو فیلمنامه احساس می‌کنم مغزم را به دو نیمه چپ و راست تقسیم کرده‌ام. اما یکی از آن‌ها را هفته گذشته به پایان رساندم.» بونگ می‌گوید:‌ «فیلم کره‌ای در سئول می‌گذرد و عناصر منحصربه‌فردی از ژانر اکشن و وحشت دارد. تعیین ژانر فیلم‌های من دشوار است. پروژه‌ی انگلیسی یک درام بر اساس رویدادهایی واقعی در سال ۲۰۱۶ است. تا زمانی که متن کامل نشود نمی‌دانم، اما باید نیمی از آن در بریتانیا و نیمی دیگر در ایالات متحده روی دهد.»

جزئیات بیشتری در مورد فیلم انگلیسی-زبان بونگ در دست نیست. بونگ در حین پاندمی با همکاری «آدام مک‌کی» بر روی نسخه تلویزیونی «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او کار کرده است. مک‌کی ماه گذشته در مورد این پروژه فاش کرد: «در حین قرنطینه با بونگ کارگردان فیلم طرح کلی سریال را ریختیم. یک سریال اریجینال است. در همان دنیای فیلم است، اما داستانی اریجینال است در آن دنیا.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید