news-background
news-background

به دنبال موفقیت Joker: کارگردان ریبوت Spawn می‌گوید بازسازی «تلخ و عجیب» او امسال ساخته می‌شود

«تاد مک‌فارلین» می‌گوید ریبوت تلخ او از فیلم «اسپان» (Spawn) به دنبال موفقیت تجاری «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) امسال وارد مرحله‌ی تولید می‌شود. مک‌فارلین تابستان سال ۲۰۱۷ «اسپان» را یک ریبوت کم‌هزینه و ترسناک در نظر گرفته و «جیمی فاکس» را برای نقش اصلی و «جرمی رنر» را برای نقش «کارآگاه توئیچ ویلیامز» انتخاب کرده بود. اما مک‌فارلین می‌گوید به لطف فروش بالای «جوکر»، به او توصیه شده که یک تریلر فراطبیعی «تلخ و عجیب» بسازد.

مک‌فارلین در رویداد FAN EXPO در ونکوور می‌گوید: «در هالیوود همه به دنبال یک فیلم با رده‌ی سنی R (بزرگسال) و تلخ هستند. تماس‌های تلفنی پشت سر هم می‌آیند. با چند عضو از آکادمی حرف زده‌ام و سرمایه‌گذاران برایم صف بسته‌اند. شرایط از وقتی تغییر کرد که «جوکر» اکران شد.» مک‌فارلین اضافه می‌کند: بنابراین به شما می‌گویم که امسال اتفاق خواهد افتاد. همین امسال. و من کارگردانی‌اش خواهم کرد.»

«جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» داستانی تلخ و روانشناسانه برای شخصیت «آرتور فلک/جوکر» روایت کرد و به اولین فیلم ۱ میلیارد دلاری تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال تبدیل شد. این فیلم دو جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد نقش اول برای «واکین فینیکس» را هم تصاحب کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مک‌فارلین پیش‌تر گفته بود که تأخیر در اکران فیلم از دیدگاه‌های مختلفی که در مورد آن وجود دارد نشأت می‌گیرد. او اواخر سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با «بی‌تریفیک» فاش کرد که «اسپان» با نویسنده و کارگردان دیگری در راه است: «سؤال این نیست که فیلم ساخته‌ می‌شود یا نه بلکه سؤال این است که چه زمانی ساخته می‌شود.»

مک‌فارلین سپتامبر سال ۲۰۱۹ نیز گفته بود که فیلم را مانند «بردلی کوپر» هزاران بار در ذهنش کارگردانی کرده است: «نمی‌دانم فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به کارگردانی «بردلی کوپر» را دیده‌اید یا نه. اولین فیلم بلند کوپر در مقام کارگردان است. اما در عمل به هیچ‌وجه اینگونه به نظر نمی‌رسد. او می‌دانست که باید با چه کسانی کار کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید