news-background
news-background

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه مجله «کایه دو سینما»

یکی از پرابهت‌ترین فهرست‌هایی که از بهترین فیلم‌های سال منتشر می‌شود، بدون تردید به مجله پرمدعای «کایه دو سینما» اختصاص دارد، نشریه‌ای که بعضی از سال‌ها به جای گزینش آثار هنری، چند عنوان پرفروش و عامه پسند را انتخاب می‌کند و موجب غافلگیری همگان می‌شود. مطابق انتظار، آنان امسال نیز به این عهد خود وفا کرده‌اند.

رتبه اول این فهرست را «توئین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) به کارگردانی «دیوید لینچ» اشغال کرده است، انتخابی که بار دیگر بحث تکراری «سینما چیست؟» را به راه خواهد انداخت. اما این مسئله‌ی خسته‌کننده و پاسخ به آن را به یقه اسکی پوشانِ سیگار به دست می‌سپاریم و می‌گذریم. فیلم درخشان «برو بیرون» (Get Out) به کارگردانی «جوردن پیل» به حق خود رسیده و در رتبه چهارم ایستاده است. همینطور «اسپلیت» ساخته «ام. نایت شایامالان» نیز در این لیست دیده می‌شود. فیلمی که مطمئناً دیدنش خالی از لذت نبود، اما آیا امسال آثاری بهتر از این فیلم ساخته نشده است؟

فیلم «جکی» اثر «پابلو لارائین» که در اوایل سال 2017 اکران شد نیز در این فهرست مورد توجه قرار گرفته است. فهرست کامل 10 فیلم برتر سال 2017 از دید مجله «کایه دو سینما» را در ادامه بخوانید.

  1) TWIN PEAKS: THE RETURN 2) JEANNETTE: THE CHILDHOOD OF JOAN OF ARC 3) CERTAIN WOMEN 4) GET OUT 5) THE DAY AFTER 6) LOVER FOR A DAY 7) GOOD TIME 8) SPLIT 9) JACKIE 10) BILLY LYNN’S HALFTIME WALK  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید