news-background
news-background

بفتا ۲۰۲۰: شوخی «برد پیت» با برگزیت

«برد پیت» در مراسم اهدای جوایز بفتا ۲۰۲۰ برای دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل با «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) حضور نداشت، اما از «مارگو رابی» هم‌بازی خود در فیلم خواسته بود که متنی از طرف او برای حضار بخواند. او در این متن سخنرانی ارجاعات شوخ‌طبعانه‌ای به برگزیت و «مگان مارکل» داشت.

پیت ۵۶ ساله قرار بود در مراسم شرکت کند اما به علت «مشکلات خانوادگی» موفق به حضور در رویال آلبرت هال نشد. او در متن خود که توسط رابی قرائت شد چند شوخی با شرایط کنونی بریتانیا کرد.

رابی از طرف پیت می‌گوید: «سلام بریتانیا، شنیده‌ام تو هم تنها شده‌ای، به جمع ما خوش‌ آمدی. امیدوارم در پرونده‌ی طلاق‌ات موفق باشی.» رابی اضافه می‌کند: «[پیت] می‌گوید می‌خواهد اسم این را هری بگذارد برای اینکه بسیار در مورد آوردنش به ایالات متحده‌ هیجان‌زده است. این حرف‌های پیت است نه من.» دوربین سپس به برادر هری «پرنس ویلیام» و همسرش کات می‌دهد که برای شوخی پیت دست می‌زنند.

پیت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برای بازی در نقش «کلیف بوث» در فیلم تارانتینو که داستانی در دهه‌ی ۱۹۶۰ روایت می‌کند دریافت کرد. او برای این نقش جایزه‌ی گلدن گلوب و صنف بازیگران آمریکا را هم دریافت کرده بود.

به این ترتیب پیت یک گام دیگر به کسب اسکار در یکشنبه شب هفته‌ی آینده نزدیک شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید