news-background
news-background

برندگان People’s Choice معرفی شدند؛ Avengers: Endgame برنده جایزه بهترین فیلم سال؛ رابرت داونی جونیور بهترین بازیگر مرد

فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) یکشنبه شب در مراسم اهدای جوایز «انتخاب مردم» (People’s Choice Awards) به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۹ و بهترین فیلم اکشن سال انتخاب شد. سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس نیز جایزه‌ی بهترین سریال سال ۲۰۱۹ و بهترین سریال درام را به خانه برد.

«رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی/تونی استارک» در فیلم‌های مارول هم برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد شد، در حالی که «زندیا» جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. «کول اسپروز» یکی از ستارگان سریال «ریوردیل» (Riverdale) از سوی دیگر جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد سریال‌های تلویزیونی را تصاحب کرد و «میلی بابی براون» از سریال «چیزهای عجیب» جایزه‌ی بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داد.

دیگر برندگان شب گذشته شامل «معمای قتل» (Murder Mystery) به عنوان بهترین فیلم کمدی، «در پی» (After) بهترین فیلم درام، «تئوری بیگ بنگ» بهترین سریال کمدی، و «شوی امشب با درخشش جیمی فالن» (The Tonight Show Starring Jimmy Fallon) بهترین شوی شبانه شد.

علاوه بر این جوایز، از «گوئن استفانی» خواننده‌ی پاپ و یکی از استادان شوی «صدا» (The Voice) با جایزه‌ی افتخاری «نماد مد» تقدیر به عمل آمد، در حالی که جایزه‌ی «قهرمان مردم» به «پینک» دیگر خواننده‌ی پاپ اهدا شد. «جنیفر انیستون» ستاره‌ی «دوستان» و «برنامه‌ی صبحگاهی‌» اپل تی‌وی+ نیز جایزه‌ی «نماد مردم» را دریافت کرد.

[حاوی اسپویلر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

داونی جونیور هنگام دریافت جایزه روی صحنه گفت: «ببینید من فقط آمده‌ام این بالا تا مراسم را آغاز کنم، بنابراین باید از دیزنی، مارول، و برادران روسو تشکر کنم. و مهم‌تر از همه از «استن لی» فقید و بزرگ. این جایزه را به تو تقدیم می‌کنم، رفیق.» او که با نقش «مرد آهنی» وداع کرده پیش از برگزاری مراسم گفته بود به جای جمله‌ی «من مرد آهنی هستم.» در پایان فیلم «آخر بازی»، در ابتدا قصد داشته چیز دیگری به زبان آورد (Oh Snap!). این درحالی است که برادران روسو پیش‌تر گفته بودند، «مرد آهنی» قرار نبوده در آن صحنه حرفی بزند و در اتاق تدوین به این نتیجه رسیدند که او باید در مقابل «تانوس» چیزی بگوید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸

بنظرم بی ارزش ترین جایزه ممکن هست ؛ باید افسوس خورد بر سطح شعوری که باعث شده این فیلم ها و این افراد به شدت سطحی و کم هنر جایزه ببرن.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۱۷

آرزو میکنم دموکراسی هر چه زودتر در این سیاره مبتذل از بین بره

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۵۷

اسکورسیزی سکته نکنه!

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱

دقیقا مردم امریکا چجوری انتخاب کردن اسمش جایزه مردمی ادم یاد جایزه جشنواره عمار مییافته خودشون به خودشون جایزه میدن خودشون از شاهکاری که کردن تعریف میکنن خودشون بهش امتیاز میدن یه وصله مردمی هم بهش میچسبونن تا کسی بهش گیر نده

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۲۹

اونجرز اندگیم بهترین فیلم سال?? اصن بیخیال اونجرز (خدایی خودمم خسته شدم از بس بهش گیر دادم). دیگه خلاص ، اینا هم اکران شن و کسایی که دوست دارن برن نگاه کنن جدا از اینا ، رابرت داونی رو کجای دلم بزارم??? از این آشغال تر نبود جایزه بگیره ؟

نمایش اسپویل
بیشتر