news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۹/۱۵

فیلم علمی-تخیلی «به‌سوی ستارگان» به کارگردانی «جیمز گری» و بازی «برد پیت» در طول هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های وب-‌دی‌ال و بلو-ری منتشر شد و صدر جدول برترین فیلم‌های ۳۰نما براساس تعداد دانلود را در اختیار گرفت. این فیلم از مجموع ۳۸۵ نقد امتیاز ۸۴ «راتن تومیتوز» کسب کرده است. رده‌ی دوم این هفته به «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» رسید. پیت در این فیلم هم نقش بدلکار یک بازیگر وسترن به نام «ریک دالتون» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» را بازی می‌کند. فیلم سه ساعت و نیمه‌ی «ایرلندی» ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی هم که ۲۷ نوامبر منتشر شده بود در رتبه‌ی سوم ایستاد. در پنج روز اول انتشار این فیلم در آمریکا ۱۷.۱ میلیون نفر آن را به تماشا نشسته‌اند.

«اغواگران» با بازی «جنیفر لوپز» و «کنستانس وو» هم این هفته در جایگاه چهارم قرار گرفت و «جوکر» که از این هفته دوباره در سالن‌های آیمکس روی پرده می‌رود رده‌ی پنجم را به خود اختصاص داده است. فیلم ترسناک «آن: بخش دو» دیگر فیلم تابستان گذشته این هفته ششم شد و «انگل» پرفروش‌ترین فیلم خارجی زبان امسال آمریکا رتبه‌ی هفتم را تصاحب کرد. «رمبو: آخرین خون» اکشن پربازدید هفته‌ی گذشته با بازی «سیلوستر استالونه» هشتم شد و انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» دیزنی در رتبه‌ی نهم جای گرفت. «یک روز بارانی در نیویورک» به کارگردانی «وودی آلن» که مدتی در اختیار استودیوی آمازون بود و با اکرانش به خاطر اتهامات مطرح شده علیه فیلمساز مخالفت می‌کرد، سرانجام منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

   

۱۰ فیلم برتر ۳۰نما در هفته‌ی گذشته:

  ۱. به‌سوی ستارگان (Ad Astra) ۲. روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) ۳. ایرلندی (The Irishman) ۴. اغواگران (Hustlers) ۵. جوکر (Joker) ۶. آن: بخش دو (It: Chapter Two) ۷. انگل (Parasite) ۸. رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) ۹. داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4) ۱۰. یک روز بارانی در نیویورک (A Rainy Day in New York)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۳۵

عالی

نمایش اسپویل