news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۷/۲۶

بازسازی لایو اکشن «شیر شاه» دیزنی این هفته در صدر جدول برترین فیلم‌های ۳۰نما براساس تعداد دانلود قرار گرفت. این فیلم در صورتی که یک انیمیشن به شمار آید، پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ لقب می‌گیرد. «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» که جمعه‌ی دو هفته قبل منتشر شد و طبق اعلام نت‌فلیکس ۸.۲ میلیون مرتبه توسط مشترکین آمریکایی مشاهده شد، دومین فیلم برتر هفته‌ی گذشته بود. «وینس گیلیگان» نویسنده و کارگردان فیلم اخیراً اعلام کرده که برنامه‌ای برای ادامه‌ی این داستان ندارد.

کمدی «استوبر» با بازی «کمیل نانجیانی» و «دیو باتیستا» که تابستان گذشته در آمریکا و سایر نقاط جهان اکران شد و فروش متوسطی مواجه شد این هفته رده‌ی سوم را اشغال کرد. «داستان اسباب بازی ۴» دیگر انیمیشن پرفروش تابستان هم در هفته‌های گذشته با کیفیت بلو-ری عرضه شد و در رتبه‌ی چهارم قرار گرفت. «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» و بازی «واکین فیلیپس» که پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی ماه اکتبر را به نام خود ثبت کرد و سومین هفته‌ی اکرانش را سپری می‌کند، پنجمین فیلم برتر این هفته بود.

فیلم درام ترسناک «نیمه‌ی تابستان» به کارگردانی «آری استر» و بازی «فلورنس پیو» رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص داده و «هابز و شا» اسپین‌آف «سریع و خشن» با بازی «جیسون استاتهام» و «دووین جانسون» در رده‌ی هفتم ایستاده است. فیلم ترسناک و خوش‌ساخت «خزنده» این هفته هشتم شد و فیلم اکشن «آنا» در رده‌ی نهم جدول جای گرفت. فیلم کره‌ای زبان «انگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» برنده‌ی نخل طلای کن گذشته هم در رتبه‌ی دهم جای دارد.

 

۱۰ فیلم برتر ۳۰ نما در هفته‌ی گذشته (۱۹-۲۶ مهرماه ۱۳۹۸)

 

۱. شیر شاه (The Lion King)

۲. ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد (El Camino: A Breaking Bad Movie)

۳. استوبر (Stuber)

۴. داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4)

۵. جوکر (Joker)

۶. نیمه‌ی تابستان (Midsommar)

۷. سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شا (Fast & Furious presents: Hobbs & Shaw)

۸. خزنده (Crawl)

۹. آنا (Anna)

۱۰. انگل (Parasite)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید