news-background
news-background

برایان کرانستون: به ویروس کرونا مبتلا شده بودم؛ آن ماسک لعنتی را بپوشید!

«برایان کرانستون» پنجشنبه ۳۰ ژوئن با ارسال ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرامش فاش کرد که با کووید-۱۹ درگیر شده است. او می‌گوید خون پادتن-مثبت خود را برای انجام تحقیقات اهدا می‌کند و مردم را به پوشیدن ماسک تشویق کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ستاره‌ی «برکینگ بد» (دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم) در این ویدیو «مدتی پیش» به ویروس کرونا مبتلا شده و علائم خفیفی چون سردرد، تنگی نفس و از دست دادن حس بویایی و چشایی را داشته است.

کرانستون ضمن انتشار این ویدیو می‌نویسد: «سلام. به زودی کمی احساس در بند بودن خواهید کرد، توان تحرک‌تان محدود می‌شود و مثل من، از این وضع خسته خواهید شد! فقط می‌خواهم شما را تشویق کنم که کمی صبورتر باشید. خود من دستورالعمل‌ها را به دقت رعایت می‌کردم اما با این حال... به ویروس مبتلا شدم. بله، حالا که ۱۵۰ هزار آمریکایی جان خودشان را به خاطر آن از دست داده‌اند ترسناک به نظر می‌رسد. بخت یار من بود. علائم خفیفی داشتم. قدر سلامتی‌ام را می‌دانم و به شما اکیداً توصیه می‌کنم که به پوشیدن ماسک لعنتی ادامه دهید، به شستن دست‌ها ادامه دهید و فاصله‌ی اجتماعی را رعایت کنید. می‌توانیم پیروز شویم – اما تنها در صورتی که با هم قوانین را رعایت کنیم. تندرست باشید. بی‌سی.»

در این ویدیوی جدی و در عین حال مضحک، کرانستون به مرکز اهدای خون و پلاسمای دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای مراجعه و برای انجام تحقیقات بر روی ویروس کرونا پلاسما اهدا می‌کند. او می‌گوید این فرایند یک ساعت به طول می‌انجامد و در حین انجام آن فیلم «چهره‌ای در میان جمعیت» (دانلود فیلم A Face in the Crowd با لینک مستقیم) با بازی «اندی گریفیث» را به تماشا می‌نشیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

این موقعی که مواد میپخت که ماسک میزد

نمایش اسپویل